Ми дотримуємося однакового підходу до кожного хоста, який ми перевіряємо. Це допомагає нам бути уважними та об’єктивними, а також дає нам структуру, яку використовуємо для всіх рецензій. Останнє дуже допомагає у проведенні паралелей між різними компаніями та допомагає порівняти їх пропозиції.
Перш ніж скористатись послугами хостингу, ми виділяємо час, щоб перевірити сайт кожної нової хостингової компанії. Проста навігація, детальна інформація про послуги хостингу та прозорі умови надання послуг є важливими факторами.
Ми перевіряємо пропоновані тарифні плани та які функції вони включають.
Такі речі, як оманлива маркетингова мова, невстановлена серверна технологія, заплутані умови обслуговування та погана навігація, не залишаються без уваги в наших оглядах.
Ми також вивчаємо інфомацію про відгуки, щоб оцінити репутацію хостингової компанії.
Після попереднього дослідження ми відкриваємо рахунок у хостинговій компанії та купуємо план (як правило, найбільш рекламований та популярний тарифний план).
Ми звертаємо особливу увагу на:
Як правило, веб-хостингові компанії надають вам доступ до клієнтського кабінету та панелі управління хостингом. Перше – це місце, де ви вводите свої платіжні реквізити, встановлюєте плату за хостинг, купуєте нові продукти.
Панель управління – це місце, звідки ви можете керувати своїми хостинговими послугами, тобто додавати імена доменів, встановлювати нові адреси електронної пошти, отримувати доступ до файлів, що складають ваш веб-сайт, встановлювати CMS тощо.
Ми оцінюємо обидва елементи управління і включаємо їх налаштування в наші огляди.
Після того, як ми переглядаємо інтерфейс та функціональність хоста, ми створюємо тестовий сайт і підключаємо його до систем моніторингу StatusCake. Ми встановлюємо веб-сайт WordPress за замовчуванням за допомогою програми встановлення в 1 клік усіх сучасних хостинг-провайдерів.
Тоді:
Ми зв’язуємося з командою обслуговування клієнтів ще до створення облікового запису хостингу. Дізнатися, як компанія веде свій бізнес, завжди корисно.
Потім ми задаємо декілька технічних питань, починаючи від досить простих і закінчуючи незрозумілими запитами. Ідея полягає в тому, щоб перевірити час відгуку та технічну експертизу.
Ми намагаємося поставити службі підтримки питання, які теоретично виходять за рамки їх знань. Те, як вони підходять до речей, яких вони не знають, свідчить про їх трудову етику та бажання допомогти.
Після того, як все сказано і зроблено, ми пишемо свої відгуки та приписуємо свої оцінки. Спочатку всі нові відгуки про хостинг оцінюються виключно нашими експертами.
Важливість кожного аспекту така:
Ці 6 факторів формують остаточний рейтинг хостингу, який ви бачите в наших оглядах. Кожен з них оцінюється від 0 до 10 та їх середнє значення становить остаточний рейтинг хостинг-провайдера.
Як тільки веб-хостинг накопичує певну кількість відгуків користувачів, ми додаємо їх значення до остаточної оцінки. Зрештою, відгуки користувачів вносять 25% до остаточної оцінки.
Ви можете перевірити відгуки про хостинг веб-сайтів з урахуванням чи без урахування рейтингу користувачів, відсортувати їх за функціями та відповідно до того, що ви вважаєте важливим.