Процес створення рецензій

Ми дотримуємося однакового підходу до кожного хоста, який ми перевіряємо. Це допомагає нам бути уважними та об’єктивними, а також дає нам структуру, яку використовуємо для всіх рецензій. Останнє дуже допомагає у проведенні паралелей між різними компаніями та допомагає порівняти їх пропозиції.

Group
1

Ми вивчаємо веб-хост

Перш ніж скористатись послугами хостингу, ми виділяємо час, щоб перевірити сайт кожної нової хостингової компанії. Проста навігація, детальна інформація про послуги хостингу та прозорі умови надання послуг є важливими факторами.

Ми перевіряємо пропоновані тарифні плани та які функції вони включають.

Такі речі, як оманлива маркетингова мова, невстановлена ​​серверна технологія, заплутані умови обслуговування та погана навігація, не залишаються без уваги в наших оглядах.

Ми також вивчаємо інфомацію про відгуки, щоб оцінити репутацію хостингової компанії.

2

Ми користуємось послугами хостингу

Після попереднього дослідження ми відкриваємо рахунок у хостинговій компанії та купуємо план (як правило, найбільш рекламований та популярний тарифний план).

Ми звертаємо особливу увагу на:

  • Швидкість і простота – чи потрібні хвилини, години чи дні, щоб почати користуватися послугами хостингу
  • Варіанти оплати – чим більше, тим краще
  • Приховані комісії – багато власників хостингу намагаються підписати користувача на довгострокові зобов’язання за допомогою знижок; деякі намагаються запровадити купу додаткових функцій, які значно завищують ціну
  • Налаштування хостингу – відкриття рахунку – це лише половина процесу; в більшості випадків хостингове середовище активується автоматично, коли проводиться платіж, але іноді доводиться стикатися з несподіваними перешкодами, перш ніж дійти до хостинг-продукту
3

Ми оцінюємо панель управління

Як правило, веб-хостингові компанії надають вам доступ до клієнтського кабінету та панелі управління хостингом. Перше – це місце, де ви вводите свої платіжні реквізити, встановлюєте плату за хостинг, купуєте нові продукти.

Панель управління – це місце, звідки ви можете керувати своїми хостинговими послугами, тобто додавати імена доменів, встановлювати нові адреси електронної пошти, отримувати доступ до файлів, що складають ваш веб-сайт, встановлювати CMS тощо.

Ми оцінюємо обидва елементи управління і включаємо їх налаштування в наші огляди.

4

Створюємо тестовий сайт і моніторим його

Після того, як ми переглядаємо інтерфейс та функціональність хоста, ми створюємо тестовий сайт і підключаємо його до систем моніторингу StatusCake. Ми встановлюємо веб-сайт WordPress за замовчуванням за допомогою програми встановлення в 1 клік усіх сучасних хостинг-провайдерів.

Тоді:

  • Ми підключаємо сайт до моніторингу в режимі реального часу, щоб виміряти його базовий час відгуку та час роботи
  • Раз на місяць ми проводимо три випробування швидкості, щоб записати TTFB та час навантаження; опубліковані результати – це середні значення за трьома окремими інструментами тестування
  • Раз на місяць ми використовуємо LoadImpact, щоб побачити, як тестовий сайт обробляє трафік; можливо, це найцінніший тест, оскільки кожен веб-майстер хоче відвідувачів і хоче знати, як би працював сервер під навантаженням
5

Обслуговування клієнтів та база знань

Ми зв’язуємося з командою обслуговування клієнтів ще до створення облікового запису хостингу. Дізнатися, як компанія веде свій бізнес, завжди корисно.

Потім ми задаємо декілька технічних питань, починаючи від досить простих і закінчуючи незрозумілими запитами. Ідея полягає в тому, щоб перевірити час відгуку та технічну експертизу.

Ми намагаємося поставити службі підтримки питання, які теоретично виходять за рамки їх  знань. Те, як вони підходять до речей, яких вони не знають, свідчить про їх трудову етику та бажання допомогти.

6

Оцінка

Після того, як все сказано і зроблено, ми пишемо свої відгуки та приписуємо свої оцінки. Спочатку всі нові відгуки про хостинг оцінюються виключно нашими експертами.

Важливість кожного аспекту така:

  • Безперервна робота – 25%, безсумнівно, один з двох найважливіших факторів; кожен хоче мати постійно доступний веб-сайт
  • Швидкість – 25%, час завантаження сторінки та те, як сервер справляється зі стресовим навантаженням, є надзвичайно важливими факторами, що визначають безперебійну взаємодію з кінцевими користувачами та місцем у рейтингу сайтів
  • Підтримка – 20%, якщо сайт працює швидко і постійно працює в режимі онлайн, підтримка може навіть не задіятись; все-таки швидка, ввічлива та обізнана технічна підтримка та хороші Інтернет-ресурси для самодопомоги – це величезні переваги
  • Ціна – 15%, хостинг, зрештою, це інвестиція і ціна має значення; їй не приписують високої вартості, оскільки існує безліч пропозицій та знижок, якими ви можете скористатися, оскільки ціна сама по собі є безглуздим показником; це має сенс лише у поєднанні з продуктивністю, яку ви отримуєте, підтримкою, яку ви отримуєте, та наданими функціями
  • Особливості – 15%, ціна, яку ви платите, справді тісно пов’язана з послугами, які ви отримуєте; чим більше і якісніше функціонал, тим краще

Ці 6 факторів формують остаточний рейтинг хостингу, який ви бачите в наших оглядах. Кожен з них оцінюється від 0 до 10 та їх середнє значення становить остаточний рейтинг хостинг-провайдера.

Як тільки веб-хостинг накопичує певну кількість відгуків користувачів, ми додаємо їх значення до остаточної оцінки. Зрештою, відгуки користувачів вносять 25% до остаточної оцінки.

Ви можете перевірити відгуки про хостинг веб-сайтів з урахуванням чи без урахування рейтингу користувачів, відсортувати їх за функціями та відповідно до того, що ви вважаєте важливим.