Занурення У Світ Статистики Веб-Дизайну

Чи знали ви, що оригінальною назвою Amazon була Cadabra, Inc.?

Ну, Джеффу Безосу довелося це змінити, бо адвокату одного разу почулося “Cadaver” (з англ. “труп”)

Ніхто не хоче мертвих тіл навколо своєї компанії.

Найменування вашого веб-сайту – обличчя вашого бізнесу в Інтернеті.

І вам вирішувати, як воно буде виглядати.

Ось тут і відбувається магія.

Статистика веб-дизайну чітко визначає його цінність.

Давайте спершу детальніше розглянемо деякі загальні статистичні дані за 2019 рік :

  • Активних веб-сайтів – 400 мільярдів
  • Населення світу – 7,7 млрд
  • Унікальні користувачі Інтернету – 4,031 млрд
  • Активні користувачі соціальних мереж – 3,499 млрд
  • Пошуки в Google за день – 5,7 млрд
  • Байти даних на день у 2018 році – 2,5 квінтильйона

Тепер, коли ми маємо загальну картину, давайте подивимось, що говорять останні статистичні дані веб-розробки:

  • Кількість веб-розробників у США в 2018 році – 23 мільйони
  • Втрати на рік через повільно завантажуваний веб-сайт – 2,6 млрд доларів
  • Відсоток перших вражень від дизайну на веб-сайті – 94%
  • Час, необхідний користувачеві для формування думки про веб-сайт – 0,05 секунди
  • Частка мобільних пристроїв у світовому доході від електронної комерції – 50%  
  • Скільки користувачів продовжать робити покупки через чудовий UX – 90%

Розумієте, мережа швидка і наповнена приголомшливими та жахливими сайтами. (Зомбі також.) Різницю між безперебійною взаємодією з користувачем та зростаючою кількістю прихильників та негативними відгуками користувачів , штрафами від Google та одностороннім квитком до Інтернету, майже завжди можна відстежити по якості вашого веб-дизайну.

Ключові факти

Сьогодні ми пролиємо світло на ключові елементи веб-сайту і спробуємо відповісти на запитання:

Чому статистика веб-дизайну така важлива?

Давайте подивимось на східці, які допоможуть нам розібратися:

  • Веб дизайн
  • Досвід користувача
  • Чуйний дизайн
  • Швидкість завантаження
  • Зміст
  • Використання зображень та кольорової палітри

Це ключові компоненти. Поєднання їх усіх разом – рецепт успішного веб-сайту.

Кожен веб-сайт потребує сучасного дизайну. 3-річний дизайн нікого не вразить …

Подумайте на мить про Coca-Cola – їх продукт не змінився за 132 роки. І все ж – вони на вершині своєї гри. Як і слід було очікувати, їх веб-сайт є одним із найкращих в UX.

У наш час ми повністю судимо про книгу за обкладинкою. Чудовий дизайн – це те, що завойовує вдячність користувачів.

Ось деякі статистичні дані щодо дизайну веб-сайтів з 2019 року, які переконають вас в цьому:

1. Двоє з трьох людей воліють переглядати красиво оформлений веб-сайт.

Якщо ви шукаєте натхнення, одне можна сказати точно – ви не знайдете його на погано розробленому веб-сайті. Інтернет – це різноманітність, персоналізація та пошук усіх можливих способів привернути увагу користувачів.

2. 75% людей формують свою думку про веб-сайт, виходячи з його естетики.

Так! Це важливо.

3. 81% клієнтів здійснюють пошук в Інтернеті, перш ніж зробити покупку у фізичному магазині.

Стало здоровим глуздом робити це. Користувачі хочуть найкращої якості і найкращих цін.

4. Середній час між пошуком товару та онлайн-покупкою становить 20 днів, 26 для Amazon.

Електронна комерція сьогодні є потужною силою. Покупки в Інтернеті стали настільки популярними, що:

5. У 2018 році 29% клієнтів Gen Z заявили, що замовляли продукти через Інтернет.

Роздрібні компанії потребують дивовижних, сучасних веб-сайтів, вражаючого досвіду для користувачів. Ми не можемо наголосити на важливості гарного дизайну для цих компаній.

Якщо говорити про Gen Z:

6. Лише 9,6% покупців Gen Z заявляють, що купують товари у фізичних магазинах.

Для довідки, цей відсоток для міленіалів становить 31,4% . Так, ера фізичних магазинів стала у сутінках.

7. 35% усіх пошукових запитів продуктів у Google закінчуються банківською операцією протягом 5 днів.

Якщо говорити про оплату через Інтернет:

8. 40% транзакцій здійснюється через мобільний пристрій.

Популярність цифрових гаманців зростає. А чому б і ні? Вони чудові.

9. До 2022 року очікується, що витрати на електронну роздрібну торгівлю в США сягнуть 638 млрд. дол.

Інтернет-магазини – це процвітаючий ринок. Жоден бізнес не може дозволити собі поганий веб-сайт в наші дні. Все ще не впевнені? Як щодо цього:

10. 83% американських споживачів придбали щось на Amazon за останні 6 місяців.

Це майже кожна американська сім’я.

Не забуваємо, Amazon – це один із веб-сайтів, який відомий у всьому світі своїм дивовижним користувацьким досвідом. Сидіти на Amazon ніколи не нудно!

Відповідно до статистики дизайну веб-сайтів:

11. 73% компаній інвестують у дизайн, щоб відрізнити свій бренд від конкуренції.

Унікальний дизайн – це те, що потрібно кожній компанії. Буквально. Клієнти все це цінують.

Подумайте ще раз про Amazon. Одне можна сказати точно: їх дизайнери – дуже зайняті люди.

Зараз є кліше, що перше враження важливо. Це стосується і веб-сайтів. Давайте подивимось, що нас приваблює на перший погляд на будь-якому веб-сайті:

Важливість статистики перших вражень

Що стосується перших вражень, дизайн перевершує зручність використання.

Так, зовнішність має значення! Коли ви бачите на екрані красиву дівчину, ніхто не скаржиться. (Ну, деякі жінки можуть, але давайте не будемо зараз заглядати під цей камінь.)

Тепер, згідно зі статистикою першого враження веб-сайту:

12. 94% усіх перших вражень на веб-сайті пов’язані з дизайном.

Дивовижний дизайн навколо нас. Це неминуче!

13. Споживачі, у яких є близько 15 хвилин або менше часу, щоб провести час в Інтернеті, скоріше завітають на красиво оформлені веб-сайти, а не на прості та сірі.

Знову ж таки – хороший дизайн завжди виграє час користувача. Зображення та анімація значною мірою сприяють цьому ефекту.

14. 38% людей перестануть відвідувати веб-сайт, якщо його дизайн неакуратний і непривабливий.

У сучасному світі це перевага забезпечити вражаючий досвід користувачів для кожного відвідувача веб-сайту. І це окупиться! Але про це – пізніше.

15. Відвідуючи веб-сайт, користувачі за 10 секунд або менше вирішують, чи довіряють вашій компанії, виходячи з дизайну вашого веб-сайту.

Користувачі оцінюють потенціал компанії за якістю та особливостями її веб-сайту.

16. 47% користувачів очікують, що веб-сайти завантажаться менше ніж за 2 секунди.

Як ми побачимо через мить, швидкість дуже важлива. Незалежно від того, продає він автомобілі чи кнопки, якщо веб-сайт завантажується недостатньо швидко, він вибуває з перегонів.

17. Майже половина всіх користувачів вважає, що дизайн веб-сайтів є фактором номер один, який формує їхню думку щодо довіри до бізнесу.

Будь-які інвестиції в кращий дизайн підвищать довіру до вашої компанії та здатність залучати клієнтів. Іншими словами – поганий дизайн є одним із найкращих засобів відлякувати клієнтів.

18. Користувачам потрібно приблизно 0,05 секунди, щоб сформувати свою думку про веб-сайт (після його завантаження).

Так, це досить швидко … Давайте на мить перевіримо деякі числа, пов’язані зі швидкістю, лише для того, щоб отримати деяку перспективу:

Гепард – 12-та за швидкістю тварина на Землі. У 2012 році 11-річний гепард побив існуючий рекорд і встановив новий – 100 метрів за 5,95 секунди . Для довідки, рекорд Усейна Болта у 2009 році на 100 метрів становить 9,58 секунди. Це залишається світовим рекордом сьогодні.

Тепер, як вам зараз здаються 0,05 секунди? Якщо задуматися, це швидше, ніж мигтіння ока. І так, хлопці, 0,05 секунди – це час, коли користувачеві потрібно встановити, буде він зависати на веб-сайті, або пропустить його.

Ось ще один:

19. Користувачі сканують вміст веб-сайту і за 2,6 секунди створюють своє перше враження про найцікавіший розділ макета.

Наш мозок робить це за нас – швидко і нещадно. (Не на відміну від гепарда!) Є безліч факторів, які змусять ваш мозок схвалити дизайн. Свідомо чи ні.

Давай подивимось:

UX та дизайн веб-сайтів

Спочатку користувач витрачає пару секунд, щоб вирішити, чи буде він залишатися на веб-сайті ще деякий час. Якщо він вирішить залишитися, в гру вступає інший шматок головоломки – досвід користувача.

Ось і ми:

20. 70% користувачів покинули свої кошики через поганий досвід користування.

Світовий рівень відмови від покупок сягає 75,52%. А тепер уявіть, що причина майже незначних 5,52% занедбаних кошиків для покупки не в тому, що стосується досвіду користувачів.

Звичайно, є і позитивна сторона справи:

21. 90% користувачів смартфонів заявляють, що продовжуватимуть робити покупки на певному сайті, якщо їх користувацький досвід хороший.

Переклад – чудовий UX викликає звикання. 

22. UX-інвестиції можуть мати 100% рентабельність.

Річ у тім, що вплив UX на бізнес незаперечний.

23. 88% користувачів ніколи не повернуться на веб-сайт після поганого користувацького досвіду.

Чи робить це інших 12% мазохістів?

24. Відсоток відмов веб-сайту безпосередньо пов’язаний із швидкістю завантаження. Чим повільніше час завантаження –  тим вище показник відмов .

Хто має час чекати завантаження веб-сайту? Зараз ми хочемо приголомшливий вміст та чудовий інтерфейс!

Чим кращий UX пропонує веб-сайт – тим нижчий показник відмов.

25. У 2018 році в світі було 23 мільйони веб-розробників.

За прогнозами, до 2023 року ця кількість сягне 27,7 мільйонів. Зараз, у 2019 році, існує близько 400 мільйонів активних веб-сайтів і лише 23 мільйони веб-розробників…ну, ви порахуйте.

У 2019 році країною з найбільшим населенням веб-розробників є США. До 2023 року Індія завоює перше місце і залишить США позаду.

Статистика веб-розробок дає цікавий погляд на те, як буде розвиватися ця галузь у найближчі роки.

Далі:

Основи домашньої сторінки

На користувачів впливають здебільшого такі фактори: якість дизайну, UX, поточний вміст і те, як він пов’язаний із усім іншим, що вони прочитали.

Домашня сторінка – це місце, де всі ці компоненти об’єднуються. Це як посвідчення компанії.

Наступні кілька статистичних даних дадуть нам безцінне уявлення про те, що працює в дизайні домашньої сторінки:

26. 64% користувачів захочуть бачити контактну інформацію компанії на домашній сторінці.

Так, люди хочуть побачити деякі особливості, якщо вони хочуть довіряти вам як компанії. Це природно.

Ви не стаєте чиїмсь другом, якщо ви не відповіли спочатку на пару важливих питань.

Ви граєте в настільні ігри?

Німецький чи чеський лагер?

Чому вам не подобається новий сезон Гри Престолів?

Apache чи Nginx?

27. 52% відвідувачів хочуть бачити інформацію про бізнес компанії на веб-сайті.

Чим більше інформації вони мають про вас, тим більше вони можуть бути готові вам довіряти.

Отже:

28. 44% користувачів припинять взаємодіяти з веб-сайтом, який не надає контактну інформацію компанії.

У двох словах: чим більше інформації компанія ділиться зі своїми клієнтами на своєму веб-сайті, тим більше клієнтів переконують у добрих намірах та респектабельності компанії.

29. 85% користувачів вважають відгуки надійними, як і особисті рекомендації.

Відгуки про товари та думки користувачів мають силу переконати.

30. 36% клієнтів натискають логотипи, щоб перейти на домашню сторінку.

Багато людей натискають логотип, сподіваючись повернутися на домашню сторінку. Дизайнери UX навчені це передбачати. Надавати своїм клієнтам те, що вони очікують, – це ще один спосіб посилити вашу довіру до них.

31. 70% малого бізнесу не мають кнопки із закликом до дії.

Заклики до дії без зусиль направляють користувачів до кінцевої мети. Вони усувають плутанину з досвіду користувачів – і ваші відвідувачі це цінують.

А як щодо того, щоб ми перейшли на мобільний?

Статистика дизайну для мобільних пристроїв

Сьогодні мобільний дизайн – це абсолютна необхідність кожного веб-сайту!

І це те, що жоден веб-розробник і дизайнер не може дозволити собі ігнорувати.

Давайте подивимось на останню статистику дизайну, зручну для мобільних пристроїв:

32. Середній час, який користувачі проводять на своїх смартфонах на день, становить 5 годин.

У наш час люди весь час переглядають сторінки. Прийняття мобільних пристроїв стрімко зросло пару років тому. (Як ви, напевно, помітили.)

33. 16% користувачів Інтернету в США використовують свій смартфон виключно для підключення до Інтернету.

До 2022 року мобільна аудиторія США, за оцінками, становитиме 19% усіх громадян. Використання робочого столу повільно тоне.

34. Якщо веб-сайт не зручний для мобільних пристроїв, 40% користувачів не будуть брати участь.

Міг би ти?

Користувачі дедалі більше звикають до зручностей мобільних конструкцій. Ось чому ви можете очікувати, що цей відсоток зросте ще вище.

35. 68% компаній інтегрували мобільний маркетинг у свою маркетингову стратегію.

Все, що є мобільним, зростає. Мобільний маркетинг, мобільні ігри, мобільні гаманці … Ви називаєте це.

(Якщо хтось придумає мобільних курей, які несуть рухомі яйця … ну, ми можемо хвилюватися, коли це станеться.)

36. Мобільна реклама становить 63% світового доходу від цифрового маркетингу.

Існує дуже багато типів мобільних оголошень . Скільки ви можете назвати? Давайте подивимось: банерна реклама, нативна реклама, міжсторінкова реклама, відеореклама, відеореклама з винагородою, мультимедійна реклама …

Кожен із них знайшов новий, творчий спосіб спонукати користувачів витрачати гроші на те, що їм може знадобитися.

37. 48% користувачів розчаровуються, якщо веб-сайт не реагує на мобільні пристрої.

Сайти, зручні для мобільних пристроїв, не дозволяють користувачеві відчувати розчарування. Більшість користувачів просто відмовляються взаємодіяти з веб-сайтами з поганим адаптивним дизайном.

38. Половина глобального доходу від електронної комерції надходить від мобільних пристроїв.

Докази – Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок 2018. Обидва побили існуючий рекорд продажів електронної комерції.

33,5% покупок і більшість пошукових запитів продуктів Google припадали на мобільні пристрої.

39. 52,2% глобального веб-трафіку зараз є мобільним.

Мобільний телефон – це сьогодення І майбутнє, хлопці.

40. Google представив у всьому світі індексацію першого мобільного зв’язку у 2018 році.

З цього моменту пошуки в Google почали надавати перевагу веб-сайтам, зручним для мобільних пристроїв. Навіть коли пошуки проводились із настільних комп’ютерів та ноутбуків.

41. 91% малого бізнесу ще не оптимізували для мобільних пристроїв.

Швидше, тим краще. Якщо веб-сайт адаптивний для мобільних пристроїв, це вже на крок вперед.

І майже так, ніби ми зберегли найкраще для останнього:

42. До 2023 року, за прогнозами, загальна кількість мобільних пристроїв досягне 16,8 мільярда.

На 2019 рік ми знаходимося на рівні 13,1 мільярда . Тож адаптивний дизайн і надалі залишатиметься предметом у найближчому майбутньому. Давайте зануримось у деякі деталі та з’ясуємо, чому.

Адаптивна статистика веб-дизайну

Мобільні пристрої зростають.

Мобільний трафік збільшується щороку, і веб-сайти без адаптивного дизайну швидко втрачають свою частку аудиторії.

Згідно зі статистикою дизайну адаптивного веб-сайту:

43. Майже 90% дорослих вважають, що мобільна версія веб-сайту повинна бути однаково хорошою або навіть кращою, ніж настільна.

Середній час завантаження на сторінці по – , як і раніше між 8,66 секунд. Рекомендований час – 3 секунди.

44. 2 з 3 хвилин в Інтернеті проводяться на мобільному пристрої.

Цікавий факт: у 2019 році ми станемо свідками офіційної детронизації телевізійного часу. Вперше в історії люди будуть проводити більше часу на своїх мобільних пристроях, ніж перед телевізором.

45. Користувачі мобільних пристроїв у 5 разів частіше кидають взаємодію з веб-сайтом, який не є зручним для мобільних пристроїв.

Відповідно до фактів та статистики веб-дизайну:

46. ​​60% користувачів будуть недовіряти компанії, яка не відповідає веб-сайту.

Що ж, добре. Ці компанії мали намір не дотримуватися останніх тенденцій.

47. 62% компаній, які інвестували в адаптивний дизайн, побачили збільшення продажів.

Добре, ми побачили, на що здатні мобільні та адаптивні дизайни.

Як щодо вмісту та зображень?

Чи впливає вміст на користувачів?

Щодня публікується близько 10 мільйонів публікацій у блогах .

Але як нам вибрати, які статті заслуговують нашої повної уваги і які ми можемо проглянути?

Зараз:

48. 55% читачів проводять на сторінці менше 15 секунд.

Вміст і трафік є дуже важливими. Веб-сайт потребує чудового дизайну, щоб привернути увагу аудиторії.

49. Якщо вміст занадто довгий – 30% користувачів переключаються між пристроями, а 38% припиняють відвідувати веб-сайт.

Читачі відмовляться від вмісту з різних причин. Іноді зображення завантажуються недостатньо швидко або взагалі не завантажуються. Ми всі були там …

50. 38% користувачів припинять відвідувати веб-сайт, якщо вміст непривабливий.

Гарний дизайн знову вражає!

51. Створений колегами вміст та огляди частіше довіряють.

Користувачі схильні довіряти людям свого віку. Незалежно від вікової групи.

Існує багато факторів, що впливають на користувачів.

Як щодо кольорів?

Психологія кольорів

Колірна палітра надзвичайно важлива для кожного веб-сайту.

Загальне правило тим більше – веселіше тут не застосовується.

Щороку дизайнери придумують колірні схеми та теми, які повинні зачарувати та заманити відвідувача далі в лабіринт веб-сайту.

Давайте подивимося кілька статистичних даних, які зроблять картину більш чіткою:

52. Пошукова машина Microsoft, Bing, заробила додаткові 80 мільйонів доларів, коли вони змінили відтінок синього.

(Чесно кажучи, вони кажуть, що синій відтінок майже ідентичний тому, який використовує Google …)

Якщо ви почуваєтесь синім сьогодні, це добре.

У світі веб-дизайну – чим блакитніше, тим краще.

Просто спочатку зверніться до кваліфікованого дизайнера. Вам потрібен правильний блакитний …

53. На думку 57% користувачів, синій – це колір успіху.

Блакитний – це прохолодно і розслаблююче (небо, вода, літо, коктейль із Блакитної лагуни …) Це, очевидно, колір, якому люди довіряють і дорожать.

Цікавий факт: більшість людей кажуть, що їх улюблений колір – синій.

А отже, синій – це колір деяких найпопулярніших та найбільш відвідуваних веб-сайтів. (Facebook, Twitter, WordPress, Drupal, ВКонтакте – все блакитне…)

54. Найкраще працюють зелені та оранжеві кнопки із закликом до дії.

Якщо ви зміните кольори кнопок із закликом до дії, це призведе до збільшення конверсії.

Просто пам’ятайте всі ці кнопки « Завантажити» або « Почати» …

55. 85% покупців заявляють, що прийняли рішення, виходячи з кольору товару.

Це насправді зовсім не дивно. Уявіть свою улюблену соціальну мережу як поєднання дитячого рожевого, червоно-оранжевого та світло-зеленого … ну!

Кольори можуть продавати. Так само і зображення. Давай подивимось:

Зображення у веб-дизайні

Згадайте старовинні печерні картини. Слони, плаваючі воїни, де-небудь вміст для дорослих тут і там … ну добре.

Потужність візуального вмісту величезна.

Ми всі любимо образи, і чим більше – тим краще!

56. 32% маркетологів вважають, що зображення є найважливішим вмістом.

Так, користувачам потрібна більша візуалізація на сторінках товару.

Як ви напевно знаєте:

57. Люди пам’ятають 10% почутого, 20% прочитаного та 80% побаченого.

58. Якщо частина інформації поєднується з відповідним зображенням, існує 65% шансів, що користувач запам’ятає її згодом.

Зображення є найбільш цікавим вмістом. Вони прямолінійні і негайно передають інформацію.

59. Зображення обробляються в 60 000 разів швидше, ніж написаний текст.

Візуальний вміст допомагає користувачам зрозуміти інформацію, яку пропонує веб-сайт.

Важливість часу навантаження

Швидкість є головним фактором утримання користувачів! Давайте подивимося, скільки саме:

60. Google вказав швидкість веб-сайту як один із ключових факторів, який використовують алгоритми для ранжирування сторінок.

Користувачі користуються швидшими веб-сайтами. Так просто!

61. Веб-сайти з повільним завантаженням щороку втрачають своїх власників 2,6 мільярда доларів.

Знову приходить на думку Coca-Cola – незмінний продукт, дивовижна рекламна кампанія та веб-сайт, який надає вам чудовий інтерфейс. (І ми можемо легко підтвердити, що їх веб-сайт завантажується досить швидко.)

Вміст та зображення, які завантажуються швидко = хороший досвід користувача = задоволені клієнти.

Простенька!

62. 39% користувачів припинять взаємодіяти з веб-сайтом, якщо завантаження триває занадто довго.

Немає часу чекати!

63. 53% мобільних користувачів залишать веб-сайт, якщо він завантажується більше ніж за 3 секунди.

Якщо ви оптимізуєте швидкість веб-сайту, ви автоматично зменшите показник відмов.

64. Рівень відмов веб-сайту збільшиться на 32%, якщо завантаження займає від 1 до 3 секунд.

Подумайте про середню швидкість завантаження веб-сайту – 8,66 секунди. Веб-сайт, який може перемогти той час, матиме перевагу.

65. Якщо час завантаження веб-сайту збільшиться з 8 до 2 секунд, коефіцієнт конверсії зросте на 74%.

Існує безліч способів пришвидшити завантаження веб-сайту. Поінформованість – це все, хлопці.

Ось ось великий:

Вплив дизайну на SEO

SEO – це наддержава у статистиці розробки веб-сайтів. Давай подивимось:

66. У 2019 році Google є незаперечним лідером світового ринку пошукових систем.

Так! Google – це єдиний двигун, який керує всіма ними. (Я маю на увазі пошукові системи, а не Середзем’я!)

67. 95% веб-пошуків здійснюється через Google.

Займатися SEO сьогодні означає грати за правилами Google. І Google глибоко цінує дизайн, зручний для мобільних пристроїв.

68. 93% досвіду в Інтернеті починається з пошукової системи.

І, як ми вже згадували, сказав, що двигуном, швидше за все, буде Google.

69. 75% користувачів ніколи не натискають першу сторінку результатів пошуку Google.

Коротше кажучи – якщо ви хочете, щоб користувачі навіть бачили посилання на ваш веб-сайт (не кажучи вже про натискання на нього), воно повинно з’являтися на 1-й сторінці Google.

70. 3 з 4 власників смартфонів звертаються до свого телефону для повсякденного пошуку в Google.

Ви стоїте посеред вулиці з друзями о 1 годині ночі. Хтось несподівано запитує: “Гей, ти знаєш, скільки романів написав Стівен Кінг до цього часу?” (Ви знаєте, одне з тих звичних питань, які люди задають о 1 ночі …)

І 10 людей беруть свої телефони і запитують у Google. (Відповідь 58, до речі … короля не зупинити!)

20 років тому люди перебирали енциклопедії. У наш час ми просто шукаємо на своїх телефонах … Це просто, і це дуже просто!

Тенденції веб-дизайну

У веб-дизайні багато що відбувається. Подивимось:

Голосовий дизайн

Уявіть, що ви їдете додому, і раптом у вас з’являється тяга до суші.

Обидві руки за кермо, хлопці!

Просто запитайте свій телефон – він підкаже, де ви можете знайти найкращі суші-ресторани поблизу вас, де зупинитись і який стіл пропонує найкращий вид …

Легко та безпечно!

Подивимось зараз:

71. У 2017 році понад 60% усіх підприємств запустили ШІ для роботи.

Підприємства по всій земній кулі приймають помічників ШІ.

72. Більше 50% усіх пошукових запитів в Інтернеті будуть голосовими в 2020 році.

Розпізнавання голосу – це майбутнє. І не тільки в машині. В офісі також.

Подумайте про Alexa – ця дитина може допомогти вам покращити SEO вашої компанії. Так!

Місцеві пошуки

Запитайте свого телефону:

“Де я можу купити неподалік від мене джелато”, і ось – 6 місць, фотографії та рекомендації.

Згідно зі статистикою веб-дизайну 2019:

73. 46% усіх пошукових запитів у мережі Google запитують місцеву інформацію.

Майже половина всіх пошуків звучить як пошук гелато. Люди постійно використовують свої пристрої, щоб відповідати на запитання до них.

Сьогодні у кожного є особистий помічник – через смартфон у кишені.

74. Більше половини всіх пошукових запитів “біля мене” закінчуються відвідуванням Інтернет-магазину.

Місцева SEO залучить клієнтів до вашого магазину чи ресторану – якщо ви зробите це правильно. Наявність фізичного місця розташування може знову стати конкурентною перевагою!

Ну, хлопці, майбутнє веб-дизайну лежить за розпізнаванням голосу та місцевими пошуками, і все!

Висновок

Тепер ви знаєте, чому статистика веб-дизайну – це така велика справа в 2020 році.

До зустрічі, хлопці!