67+ Статистичних Фактів Рецензій, Які Допоможуть Вам Покращити Ваш Бізнес

Ви коли-небудь сумнівалися з приводу покупки?

У вашій свідомості можуть проходити всілякі запитання:

– Чи буде товар надходити таким, як вказано?

– Чи підходить він для мене?

– Чи можу я довіряти цьому продавцю?

…Список можна продовжувати.

І онлайн-рецензії можуть відповісти майже на всі питання.

Компанії витрачають мільярди на маркетинг та рекламу щороку. Але, зрештою, думка інших клієнтів коштує більше.

Ця статистика оглядів в Інтернеті проявить те, наскільки вони важливі.

Інтернет-огляди можуть допомогти вам сформулювати своє рішення. Незалежно від того, шукаєте ви найкращу кавоварку або найкращого постачальника веб-хостингу.

Ми дбаємо про останнє за допомогою наших власних оглядів – а ця стаття покаже вам, чому ми обрали саме цей формат.

Ось короткий огляд на те, чому рецензії в Інтернеті важливі:

  • 72% клієнтів не будуть нічого купляти, поки не прочитають відгуки.
  • 15% користувачів не довіряють компаніям без відгуків.
  • Лише 6% споживачів взагалі не довіряють відгукам клієнтів.
  • На Google припадає 57,5% усіх відгуків у всьому світі.
  • Найпопулярніші товари мають рейтинг 4,2-4,7.
  • Місцеві компанії мають в середньому 39 відгуків Google.

Інтернет-огляди відіграють значну роль у світі Інтернету. Вони впливають на наші рішення про покупку та місця, які ми відвідуємо.

Зануримось прямо в океан цифр.

Приголомшлива статистика рецензій в Інтернеті

“Якщо ти подобаєшься людям, вони будуть тебе слухати, але якщо вони тобі довіряють, вони будуть робити з тобою бізнес”. – Зіг Зіглар

1. 91% міленіалів довіряють оглядам в Інтернеті так само, як друзям та родині.

Статистика огляду в Інтернеті ставить відгуки клієнтів як найбільш надійне джерело рекомендацій – так само, як і поради друзів та сім’ї.

2. Більше половини споживачів не використовуватимуть послуги, якщо він має рейтинг менше 4.

Ця статистика є однією з багатьох, що ілюструють важливість рейтингу в Інтернеті. Тепер, коли новини про задоволених споживачів поширюється так швидко – підтримка ваших клієнтів є більш важливою, ніж будь-коли.

57% споживачів шукали компанії з більш ніж чотирма зірками в 2018 році, що більше ніж 48% у 2017 році.

Більше того, 11% шукали лише компанії з ідеальним п’ятизірковим рейтингом.

3. 83% клієнтів не довіряють рекламі.

Цар мертвий! Хай живе король!

Традиційні канали охоплення клієнтів не настільки впливові, як раніше. Більшість користувачів, які більше не довіряють рекламі, звертають увагу на рекомендації клієнтів в Інтернеті.

4. Окремий огляд бізнесу може збільшити кількість конверсій на 10%.

Статистика онлайн-рецензій показує, що створений користувачем вміст може творити чудеса з точки зору конверсій.

Знаєте наскільки один відгук може вплинути на ваш бізнес?

Як щодо 100? 200?

Виявляється, сотня відгуків може підвищити коефіцієнт конверсії на цілих 37%. Двісті можуть забезпечити вражаючий приріст на 44%.

5. 90% користувачів потребують менше 10 відгуків, щоб сформувати думку про бізнес.

Ви знаєте, що люди говорять про перші враження?

Ну, користувачі отримують своє перше враження про ваш бізнес за допомогою відгуків. Зазвичай через 10 з них.

Якщо у вас немає відгуків на вашому веб-сайті, попросіть своїх відвідувачів написати їх.

6. 86% споживачів подумали б про те, щоб написати відгук про бізнес.

Ваші клієнти – цінний ресурс, і це не лише завдяки грошам, які вони витрачають на ваш бізнес.

Якщо ви дасте їм хороше враження, вони будуть готові поділитися ним.

7. Користувачі, які читають відгуки на мобільному пристрої, на 127% частіше здійснюють покупку, ніж користувачі настільних комп’ютерів.

Не дивно, що користувачі мобільних пристроїв воліють робити справи швидшими.

Тому рішення приймаються швидко. Те саме стосується фактичних покупок.

Сила відгуків клієнтів

Огляди в Інтернеті, очевидно, переконливші за маркетинг компаній.

8. 72% клієнтів не вживають заходів до того, як прочитають деякі відгуки.

Виявляється вам все одно потрібні відгуки клієнтів. Тут ніяк не обійти.

Клієнти все ще готові вас вислухати, але вони більше довіряють іншим людям.

9. 70% споживачів повинні прочитати принаймні чотири відгуки, перш ніж вони зможуть довіряти бізнесу.

Хіба чотири відгуки не надто мало? Для більшості людей цього достатньо. Зрештою, у них є щось інше, ніж читати огляди.

10. Лише 6% споживачів взагалі не довіряють відгукам клієнтів.

На відміну від цього, згідно зі статистикою відгуків клієнтів, колосальні 19% споживачів завжди довіряють онлайн-відгукам.

11. 15% користувачів не довіряють бізнесу без відгуків.

А як щодо цього?

Відсутність довіри означає відсутність взаємодії.

15% потенційних клієнтів навіть не замислюються про ведення бізнесу з компанією, про яку не можуть знайти відгуки.

12. Інтернет-відгуки про товар можуть збільшити коефіцієнт конверсії більш ніж на 270%.

Ми вже знаємо, що ваш бізнес в цілому може отримати вигоду з онлайн-оглядів. Але як це пов’язано з кожним продуктом, який ви пропонуєте?

Статистика відгуків користувачів показує, що ймовірність придбання товару з п’ятьма відгуками на 270% перевищує аналогічний товар без відгуків.

Божевілля, правда?

13. Клієнти можуть витратити на 31% більше на бізнес із чудовими відгуками.

Будемо відвертими щодо цього.

Чим краще інші користувачі описують ваш товар / послугу, тим більше грошей ви можете просити за нього.

А статистика споживчих оглядів показує нам, наскільки більше.

14. 82% споживачів відвідують оглядові сайти коли хочуть придбати послугу чи товар.

Загалом сайти з оглядами – це не той тип сайтів, які відвідують, щоб витратити час. Для цього у нас є Facebook і Youtube.

Користувачі приходять сюди, оскільки вони вже сформували рішення про покупку.

Більшість (89%) з них купують протягом тижня після відвідування. І 29% роблять це за 24 години.

15. Огляди програмного забезпечення впливають на 98% покупців.

18% з них вважають відгуки важливим фактором у процесі придбання. Огляди програмного забезпечення взагалі не впливають лише на 2% споживачів.

Дві третини з них читають більше шести оглядів, щоб вирішити. І 14% з них читають більше 20 відгуків.

16. 53% американців вважають відгуки та рейтинги товарів найважливішим атрибутом досвіду онлайн-покупок.

Цього якось очікували в цей момент, чи не так?

Тим НЕ менше, якщо огляди так важливі, де ми можемо їх знайти?

Найпопулярніші джерела відгуків та рейтингів користувачів

Інтернет наповнений відгуками – будь то на сайтах електронної комерції, нішевих сайтах (як справді ваш ), соціальних мережах тощо. Тим не менше, у всіх нас є джерела, яким ми віддаємо перевагу.

17. 71% користувачів шукають відгуки споживачів про професійні послуги.

Повідомлення все ще допомагає, але коли справа стосується професійних послуг – більшість людей шукають відгуки.

Більше половини всіх людей, які потребують професійної послуги, звертаються до онлайн-оглядів.

Згідно зі статистикою онлайн-оглядів, 59% використовували онлайн-огляди, щоб вибрати юриста чи лікаря.

Молодь (віком 18-35 років) ще більше схильна наймати професіонала на основі онлайн-відгуків. Лише 19% міленіалів розглядатимуть можливість найняти адвоката без жодного.

18. 95% мандрівників читають відгуки до бронювання.

Відпочинок та бізнес-подорожі читають відгуки, щоб сформувати думку.

Єдина різниця полягає в тому, що ділові мандрівники читають в середньому 5 відгуків проти 6-7 для відпочиваючих.

59% усіх мандрівників повідомляють, що читають відгуки “завжди” або “дуже часто”.

19. На Google припадає 57,5% усіх відгуків у всьому світі.

Як це часто буває, тут лідирує Google, за яким слідує Facebook, як далека секунда.

Ось рейтинг розподілу онлайн-оглядів:

  • Google 57,5%
  • Facebook 19%
  • TripAdvisor – 8,4%
  • Yelp 6,6%
  • Інші 8,6%

20. 63,6% споживачів відвідують Google, щоб перевірити відгуки про компанію.

Розглядаючи останню статистику, ви могли б очікувати, що щось подібне також буде правдою.

І все-таки несподівано, що Yelp (45%) та TripAdvisor (30%) посідають друге та третє місце, залишаючи позаду Facebook (23%) .

Ці статистичні дані огляду в режимі онлайн показують загальну популярність веб-сайту, що стосується довіри, може зайти так далеко.

21. 98% відвідувачів Yelp придбали у компанії, яку вони знайшли на сайті.

Якщо ви не заявляли про свою безкоштовну ділову сторінку Yelp, це такий хороший час, як і будь-який інший.

Як правило, 142 мільйони споживачів відвідують Yelp щомісяця.

22. Збільшення рейтингу на Yelp на одну зірку може призвести до збільшення доходів від 5 до 9%.

Підприємства, які добре ставляться до клієнтів, зазвичай процвітають – і Yelp у цьому впевнений.

23. Facebook впливає на понад 50% рішень споживачів про придбання.

Facebook не тільки є найпопулярнішим соціальним медіа сьогодні, але він також може впливати на наші уподобання.

Як відгуки на Facebook впливають на споживачів?

Згідно зі статистикою оглядів соціальних мереж, Facebook впливає більше ніж на половину рішень про покупку користувачів.

Статистика відгуків Facebook показує, що кожні чотири з п’яти користувачів частіше довіряють місцевому бізнесу, якщо він має позитивні відгуки.

Оскільки станом на березень 2019 року у Facebook було 2,38 мільярда активних користувачів , ці огляди надзвичайно важливі.

24. Відгуки, що надходять у Twitter, збільшують продажі електронної комерції на 6,46%.

Facebook суттєво впливає на користувачів та їх рішення – і інші веб-сайти в соціальних мережах, мабуть, можуть мати подібний вплив.

Статистика онлайн-оглядів показує, що в 2019 році огляди, розміщені в Twitter, роблять більше для збільшення продажів, ніж ті, що в інших соціальних мережах.

Відгуки на Facebook та LinkedIn збільшують продажі приблизно на 2,5% кожен.

25. Оглядам споживачів товарів довіряють майже в 12 разів більше, ніж описам виробників.

Якби відгуки користувачів боролись із зображенням продукту компанії в боксерському поєдинку, це закінчилося б у першому раунді нокаутом.

Зрештою, описи виробників – це в основному реклама.

26. 73% споживачів вважають, що письмові відгуки важливіші за рейтинг зірок та номерів.

Статистика онлайн-оглядів дає зрозуміти, що людей не влаштовують лише оцінки.

Письмові відгуки роблять статистику більш достовірною – саме це і шукають потенційні клієнти. Майже третина споживачів вважає, що письмові відгуки – це єдина особливість, яка змушує їх вважати, що відгуки про сайти корисні.

27. Відгуки є найважливішою частиною рішення про придбання для 90% покупців у США.

24% покупців у США вважають відгуки “надзвичайно впливовими”.

І є ще два факти, які ілюструють важливість онлайн-оглядів та рейтингів:

81% споживачів заплатять більше за товар із відгуками.

Випадковість чи ні, але 81% клієнтів також готові прийняти більш повільний час доставки таких продуктів.

Рейтинг зірок - або як він може покращити або зруйнувати ваш бізнес?

“Назва вашого бренду настільки ж хороша, як і ваша репутація”. –  Річард Бренсон

28. 61% місцевих підприємств мають середній рейтинг 4-5 зірок.

Загалом дві третини компаній мають добрі та відмінні рейтинги.

Лише 5% компаній мають рейтинг нижче трьох зірок. Однією з можливих причин, чому ця кількість є настільки низькою, – подібний бізнес не триває довго.

29. Найпопулярніші товари мають рейтинг 4,2-4,7.

Ви не можете всім догодити – саме тому ідеальні рейтинги 5 * підозрілі.

Згідно зі статистикою рейтингу клієнтів, коефіцієнт конверсії починає знижуватися, коли рейтинги піднімаються вище 4.7.

Тепер це те саме з відгуками?

Вплив відгуків клієнтів

Вам цікаво, як відгуки можуть вплинути на ваш бізнес?

30. Позитивні відгуки спонукають 68% споживачів використовувати місцевий бізнес.

Оскільки переважна більшість споживачів читає відгуки, ви хотіли б, щоб ваші приваблювали нових клієнтів, так?

” Добрі слова можуть бути короткими і простими для розмови, але їхнє відлуння справді нескінченне “. – Мати Тереза

Так, це цитата матері Терези у дописі технічного блогу.

Тим не менше, позитивний онлайн-огляд не може досягти повного ефекту без солі.

31. Негативні відгуки можуть збільшити конверсію до 85%.

Негативні відгуки можуть стати позитивним фактором для того, щоб користувачі проводили більше часу на вашому веб-сайті.

Згідно зі статистичними даними оглядів, люди проводять на веб-сайті понад п’ять разів більше часу, коли читають негативні відгуки.

Більше двох третин користувачів більше довіряють відгукам, коли вони є поєднанням негативів та позитивів.

Переважаючі 95% підозрюють цензуру або фальшиві відгуки, якщо немає негативних.

32. Більше чотирьох негативних відгуків про компанію чи товар можуть зменшити продажі на 70%.

« Щоб побудувати добру репутацію, потрібно багато добрих справ, а щоб загубити – лише одну погану. “- Бенджамін Франклін

Одного негативного відгуку достатньо, щоб 35% відвідувачів веб-сайту вирішили не купувати.

Три негативні відгуки можуть коштувати бізнесу на 59% менше продажів.

Звичайно, їх можна компенсувати величезною кількістю позитивних відгуків, які ви отримуєте.

33. 49% споживачів вважають кількість оглядів в Інтернеті важливим фактором при прийнятті рішення про придбання.

Споживачі цінують не тільки якість або характер відгуків, вони також враховують їх кількість.

Частка клієнтів, які звертають увагу на кількість відгуків, зростає в порівнянні з минулим роком – у 2017 році їх було 46% проти 35% у 2016 році.

34. 60% споживачів перед покупками переглядають огляди блогів та соціальних мереж на своїх мобільних пристроях.

На покупки в магазинах суттєво впливають блоги та відгуки в соціальних мережах.

При цьому чоловіки вдвічі частіше зазнають впливу, ніж жінки.

Хоча ця статистика важлива сама по собі, це має прихований підтекст.

70% міленіалів частіше купують продукт, розглянутий не відомими блогерами.

Відгуки та статистика рейтингу показують, що люди цінують думку однолітків більше, ніж будь-який інший вміст.

35. 70% споживачів воліють дізнаватися про бізнес за допомогою статей, а не реклами.

Всі оголошення добре, але варто спробувати і інший підхід.

36. Телебачення, друкована та цифрова реклама є найменш впливовими каналами для охоплення покупців при покупці товарів у магазині.

Тільки 7,4% споживачів впливають на телевізійну рекламу, коли здійснюють покупки в магазині. Друкована та цифрова реклама працює ще гірше – менше 4,8% успіху для кожного.

37. 64% американців погоджуються на те, що створений користувачами вміст (UGC) покращив свій досвід покупок у 2017 році.

Це як кетчуп – з ним все смачніше.

Поки споживачі взаємодіють з UGC, вони погоджуються, що це підвищує їхню довіру до покупок (30%).

Майже дві третини клієнтів у США погоджуються, що він цікавіший за той, який створив бренд.

Зараз.

Давайте перейдемо від користувачів до компаній і подивимося, як вони використовують відгуки.

Вплив онлайн-оглядів на локальний пошук

«Нам усім потрібні люди, які дадуть нам відгук. Ось так ми вдосконалюємось ». – Білл Гейтс

38. Лише 44% місцевих підприємств заявили про свій список у службі Google My Business.

Хоча списки підприємств на основних платформах огляду безкоштовні, напрочуд низька кількість компаній ними насправді користується.

Хоча зараз ми знаємо, чому відгуки клієнтів є потужними, більшість підприємств, очевидно, цього не роблять.

Але статистика не бреше.

Незважаючи на відносно слабку кількість, Google все ще лідирує – з тієї єдиної причини, що інші платформи показують ще слабші результати:

  • 33% місцевих рітейлерів заявили про своє безкоштовне розміщення на Yelp.
  • 21% зробили це на Yahoo.

39. Місцеві компанії мають у середньому 39 відгуків Google.

Люди люблять ділитися своїм досвідом після того, як відвідали продавця.

Тенденції онлайн-огляду показують, що люди воліють коментувати, якщо мали позитивний досвід, а не негативний чи посередній.

Тим не менш, існує серйозна диспропорція між галузями.

Готелі мають в середньому 309 відгуків , за ними йдуть ресторани (220) та бари (213). Натомість професійні послуги навряд чи привертають відгуки.

Наприклад, бухгалтери мають в середньому три відгуки.

40. 74% місцевих підприємств мають принаймні один Google Review.

Що далеко не достатньо для покращення рейтингу SERP вашого веб-сайту.

Переглядаючи статистику рейтингів в Інтернеті, ми з’ясували, що компанія повинна мати в середньому 40 відгуків, перш ніж користувачі «нагороджують» її зіркою.

41. Відгуки – третій за впливом фактор рейтингу для місцевого пакету Google.

Зараз ми заглибимось у особливості ранжування.

Кожен власник веб-сайту хоче мати вищу позицію в результатах пошуку Google.

Сигнали огляду (кількість, різноманітність тощо) складають 15,44% алгоритму Google для місцевого рейтингу.

Тільки сигнали Google My Business (25,12%) – такі як близькість та ключові слова, а також сигнали посилань (16,53%) важливіші за огляди щодо факторів ранжування.

42. 54% американців найбільше уваги приділяють середньому рейтингу місцевих підприємств.

Дух. Це перше, що бачать споживачі.

Тим не менше, користувачі також звертають увагу на інші фактори – наприклад, кількість, давність, тривалість та настрої відгуків. Кожен з них сам по собі впливає на понад третину споживачів у США.

Читання оглядів: життєво важливий крок перед тим, як стати клієнтом

“Я люблю слухати. Я багато чого навчився, уважно слухаючи. Більшість людей ніколи не слухають “.  – Ернест Хемінгуей

Те саме стосується читання.

43. Половина представників тисячоліть «завжди» читають онлайн-огляди для бізнесу.

Люди молодшого віку знають цінність інформування.

Якщо компанії зупиняться на розгляді сили відгуків клієнтів протягом тисячоліть, вони зрозуміють, чого втрачають.

Хоча люди похилого віку бувають різними – лише 6% людей у ​​віці 55+ «завжди» читають відгуки.

Вміст, створений користувачами, має безперечний вплив на споживачів. Давайте розглянемо цифри.

44. 77% користувачів не довіряють відгукам старше трьох місяців.

Клієнтам все одно, наскільки якісною була ваша послуга / товар у минулому. Частина того, чому огляди в Інтернеті важливі, полягає в тому, що вони свіжі та актуальні.

Користувачі знають, що компанії постійно втрачають зв’язок, саме тому більшість із них вважають, що старіші відгуки не мають значення.

45. 52% споживачів більше довіряють програмному продукту, якщо він також має негативні відгуки.

Ми вже торкалися негативних та позитивних відгуків та їх впливу на споживачів.

Але ось у чому річ.

Купуючи послугу веб-хостингу , ви також купуєте програмне забезпечення постачальника.

Тому надзвичайно важливо знати, що ви насправді купуєте за свої зароблені труднощі гроші.

Що стосується програмного забезпечення, лише 18% споживачів кажуть, що погані відгуки негативно впливають на рішення про придбання.

Що є корисним для людей в онлайн-оглядах

Користувачі шукають конкретні факти в огляді.

46. ​​Американські покупці вважають “продуктивність товару” найбільш корисною інформацією в оглядах товарів.

Коли люди читають відгуки, вони зосереджуються на різних аспектах досвіду покупок. Але за даними статистики огляду в Інтернеті, 60% з них найбільше зацікавлені в продуктивності продукту.

Задоволеність клієнтів, якість продукції та якість з часом – наступні кілька міркувань для більш ніж 50% американських клієнтів.

У такому випадку ми можемо поставити ще одне запитання.

Коли споживачі звертаються до відгуків?

Якби подорож клієнта була грою «Хто хоче стати мільйонером» – на яке запитання типовий споживач звернувся б до аудиторії за допомогою?

47. Майже всі споживачі, які використовують Інтернет-відгуки, читають їх на початку процесу покупки.

Уявіть це – ви хочете придбати новий смартфон, і є кілька моделей, які відповідають вашим критеріям.

Як вибрати найкращий?

Ну, ви читаєте відгуки.

За допомогою інших користувачів вам вдається визначитися з моделлю.

Ось як позитивні відгуки перетворюють споживачів на споживачів.

Інтернет-огляди як шлюз для збільшення конверсій

Використання відгуків про товари для збільшення конверсій може принести великі витрати.

48. Відгуки про товари з більш високими цінами можуть збільшити коефіцієнт конверсії на 380%.

Уявімо, що ми трохи математики і створимо два простих рівняння:

  • Дешевші товари + Відгуки користувачів = збільшення коефіцієнта конверсії на 190%.
  • Дорогі товари + Відгуки користувачів = збільшення коефіцієнта конверсії на 380%.

Все-таки ваш бізнес може отримати вигоду лише в тому випадку, якщо люди зможуть його знайти, правда? І вгадайте що?

49. Інтернет-огляди мають 10,3% впливу на глобальний рейтинг результатів пошуку Google.

Можливо, ви правильно зробили SEO будь-яким іншим способом, але без коментарів користувачів – є велика ймовірність, що ви опинитесь на сторінці 2.

Звичайно, є і хороші новини. Якщо ви додаєте відгуки на свій веб-сайт, ви можете насолоджуватися приголомшливим збільшенням бізнесу.

50. Інтернет-огляди впливають на 67,7% рішень споживачів про придбання.

Більше двох третин споживачів погоджуються, що огляди в Інтернеті є або «досить вирішальною», «дуже вирішальною», або «абсолютно вирішальною» частиною їх процесу прийняття рішень.

Як покращити управління Інтернетом?

«Щоб створити репутацію, потрібно 20 років, а псувати її – п’ять хвилин. Якщо ви задумаєтесь над цим, ви зробите все інакше “. – Уоррен Баффет

51. 30% клієнтів позитивно ставляться до бізнесу, який відповідає на відгуки в Інтернеті.

Підтримка контакту зі своїми клієнтами формує їхню довіру.

Навіть щось таке просте, як відповідь на їх відгуки та коментарі, може змусити їх почуватись оціненими.

Як і слід було очікувати – клієнти, які почуваються таким чином, охочіше витрачають гроші на бізнес.

52. 95% незадоволених клієнтів повернуться до компанії, якщо їй вдасться швидко та ефективно вирішити проблему.

“Клієнти не очікують, що ти будеш ідеальною. Вони очікують, що ви все виправите, коли вони підуть не так “. – Дональд Портер

Якщо компанія нічого не може зробити, щоб вирішити проблему, простий купон може сказати “Нам шкода” більш привабливим чином.

53. 88% керівників вважають ризик репутації однією з головних проблем бізнесу.

Статистика управління репутацією вказує на репутацію компанії не лише на клієнтів. Потенційні працівники також переглядають рейтинги та читають відгуки.

54. 91% компаній вважають, що зірковий рейтинг компанії може визначити, виграти вони чи програти потенційного працівника.

Більшість компаній (86%) сумніваються у цілісності онлайн-оглядів.

Тим не менше, вони усвідомлюють величезний вплив рейтингів користувачів на їх бізнес.

Несприятливі відгуки клієнтів або працівників можуть вплинути на 90% тих, хто шукає роботу.

Які галузі найбільше страждають від відгуків покупців?

“Ваш бренд не такий, як ви кажете. Це те, що Google стверджує »- Кріс Андерсон

55. Найчастіше користувачі читають відгуки про ресторани та кафе у 2018 році.

Це одна з найдавніших тенденцій огляду в Інтернеті. Ще більше людей читало такі огляди у 2018 році, ніж роком раніше.

57% міленіалів читають відгуки про ресторани та кафе, за ними йдуть огляди магазинів одягу та продуктових магазинів (кожен – 40%).

Люди похилого віку (35-54 та 55+) читають однакові огляди, за винятком того, що значна частина з них також шукає огляди медиків та охорони здоров’я (понад 33%).

56. 67% споживачів вважають, що відгуки є “дуже важливим” фактором при виборі постачальника рішень.

Коли клієнтам доводиться вибирати постачальника рішення, відгуки мають значний вплив на їх рішення.

Наприклад , наш сайт – це місце, куди люди приходять, щоб знайти хороше, надійне хостингове рішення.

57. 88% американців заявили, що відгуки про товари були найвпливовішим фактором при покупці побутової електроніки в 2017 році.

Знову ж таки, огляди були ефективнішими за телевізійну рекламу (37%), соціальні мережі (23%) та медійну рекламу (49%).

Так само і бізнес хоче хороших відгуків – читачі теж мають сподівання.

Еволюція відгуків

“Дайте, і буде вам дано” (Луки 6:38)

58. 53% споживачів очікують, що компанії реагують протягом тижня на негативні відгуки.

Статистика онлайн-оглядів уточнює, що 63% відгуків користувачів, однак, залишаються без відповіді.

Шкода, бо ці компанії таким чином втрачають клієнтів.

59. 89% користувачів читають відповіді підприємств на відгуки.

Більшість споживачів не лише читають відповіді, 30% з них високо цінують їх.

Як і у більшості статистичних даних оглядів у цьому дописі в блозі, тисячоліття тут також займають головне місце.

Майже всі (96% ) читають відповіді на свої відгуки.

60. Середній огляд став на 65% коротшим з 2010 року.

На сьогодні огляди коротші, простіші та більш чіткі.

Тривалість огляду в 2019 році порівнянна з тривалістю.

61. 89% споживачів читають відгуки на своїх смартфонах.

Будь то через додаток або мобільний браузер; люди воліють читати на своїх телефонах.

ПК та Mac об’єднують зусилля … лише для того, щоб все-таки отримати другий найбільш бажаний тип пристрою ( 63% ).

Нарешті, 45% використовують таблетки, щоб побачити враження своїх однолітків.

Враховуючи, що споживачі читають відгуки, хтось повинен їх написати, чи не так?

Демографія та інтереси рецензентів в Інтернеті

“Я пишу відгуки, отже, і я”  анонімний рецензент

62. 46% споживачів залишають відгуки про побутову електроніку.

Деякі категорії рідше дають відгуки. Найчастіше покупці публікують свій досвід отримання нового електронного гаджета – смартфона, телевізора, ноутбука тощо.

Статистика онлайн-оглядів розміщує домашні, садові та домашні тварини внизу тем, що генерують огляди – лише 12% покупців публікують відгуки у цій категорії.

63. 77% користувачів залишили б відгук, якщо їх попросити.

Більше третини (35%) зробили б це, щоб інформувати інших про досвід своїх клієнтів. І 24% воліли б направити свій відгук на саму компанію.

Більше чверті (26%) готові залишити відгук, щоб допомогти іншим людям у прийнятті рішень.

64. Покупці жінок та чоловіків однаково ймовірно опублікують огляд товару.

Ідеальна гендерна рівність існує у світі онлайн-рецензентів.

Розподіл за віком також є відносно послідовним. Майже чверть ( 24% ) усіх рецензентів в Інтернеті – віком від 25 до 34 років.

Люди віком від 45 до 54 років становлять 20% усіх рецензентів.

65. 83% міленіалів попросили залишити відгук у 2018 році.

І 80% міленіалів зробили це.

Загалом, компанії попросили 66% усіх клієнтів залишити відгук про свій бізнес. Однак це помітне зниження, оскільки в 2017 році вони вимагали перевірки у 74% клієнтів.

Отже, який відсоток клієнтів, які пишуть відгуки?

66. Більше половини людей у ​​віці 25-34 років опублікували відгуки у ІІІ кварталі 2017 року.

За даними Statista, віковий розподіл рецензентів тоді був таким:

  • 16-24 – 47%
  • 25-34 – 52%
  • 35-44 – 45%
  • 45-54 – 34%
  • 55-64 – 28%

Молодші покоління, мабуть, більш голосові.

67. 60% усіх покупців розміщують відгуки на Amazon.

Гігант електронної комерції приваблює більшість рецензентів.

І в ньому представлені деякі найдивніші огляди, які ви можете собі уявити.

Статистика онлайн-оглядів також виявляє 27% покупців, які розміщують відгуки на Walmart, в той час як Best Buy округлює топ-3 із 16%.

Добре, цим закінчуємо наш список корисних онлайн-оглядів та статистики рейтингу!

Є ще одна статистика:

68. Найбагатший рецензент – сім років.

Познайомтесь з Райаном.

Це нормальний 7-річний хлопчик, який любить іграшки.

Йому так подобаються його іграшки, що він створив канал на YouTube, де «переглядає» іграшки.

Канал має понад 19 мільйонів підписників і заробив хлопчикові та його родині 22 мільйони доларів у 2018 році.

Висновок

Інтернет-огляди є одним з найважливіших факторів, який може підштовхнути на покупку.

Візьміть це до уваги, додайте свої ідеї та вуаля – у вас є рецепт успіху.

Сподіваюся, ця стаття про статистику оглядів в Інтернеті була достатньо хорошою, щоб запропонувати вам поділитися позитивною думкою про сайт зі своїми колегами.