Як Просувати Ваш Блог

Хлопче, дивись ща я сьогодні для тебе знайшов!

Якщо ви є власником одного з 400 000+ блогів в Інтернеті , ви неминуче стикалися з питанням про те, як просувати свій блог. Зрештою, який сенс створювати чудовий контент, якщо там немає нікого, хто би його оцінив, правда? Звернення до цільової аудиторії не обов'язково повинно бути важким завданням, особливо якщо у вас є план, якого ви дотримуєтесь.

Сьогодні я збираюся допомогти вам у всьому цьому.

Ми розпочнемо шлях із перших кроків у вашому блозі. Потім ми розглянемо весь процес створення, розповсюдження та моніторингу вмісту. Я додам кілька цікавих порад та актуальну статистику, так що ви можете бути впевнені, що це варто прочитати.

Тоді давайте розпочнемо!.

Я хочу одразу ж прояснити одну типову помилку – створення якісного контенту може бути важливим, але поширення цього слова є НАДважливим. Насправді, як зазначає видатний маркетинговий консультант Джозеф Яффе , 90% часу ви повинні просувати вміст, який ви написали в інших 10% . Незалежно від того, чи робите ви це самостійно, чи користуєтесь послугами просування блогу – реклама повинна бути вашим головним акцентом.

Думаєте, він перебільшує? Коли ти закінчиш читати це, я впевнений, ти побачиш все по-своєму.

Підготовка є ключовою

1. Виберіть веб-хостинг

Першим кроком на шляху до майбутньої слави та слави вашого блогу є пошук ідеального дому для нього. Вибір правильного хостинг-провайдера з нескінченного пулу варінатів здається неможливим завданням для новачка. Ну ні, якщо ти знаєш, що шукаєш. Незалежно від того, чи є ваш блог великим чи малим, новим чи давно створеним, політичним чи розважальним, вам слід пам’ятати декілька ключових факторів:

– Швидкість

– Безпека

– Підтримка

– Ціна

Давайте розглянемо їх трохи ближче.

1.1. Швидкість сайту

Швидкість веб-сайту часто може стати вигідною пропозицією для ваших читачів. Лише секунда більше завантаження сторінки може мати руйнівні наслідки для вашого блогу – на 11% менше переглядів сторінок і падіння конверсій на 7%.

1.2. Безпека сайту

Ви завжди повинні мати на увазі два слова, бажаючи розмістити свій новий блог – кібер атаки. Хакерська загроза існує, і ви можете бути в небезпеці, навіть якщо ваш сайт не заробляє грошей. Насправді, остання статистика кібербезпеки показує, що 43% кібератак спрямовані на малий бізнес . До 2021 року збитки від хакерів, як очікується, сягнуть приголомшливих 6 трильйонів доларів .

Якщо сказати простіше, веб-хост із налаштуваннями безпеки за замовчуванням просто не допустить цього.

Ідеальний хостинг-провайдер розуміє конкретні потреби вашого веб-сайту та вживає додаткових заходів обережності для його розміщення. Це подвоюється, якщо ми хочемо розмістити проект на WordPress. Найпопулярніше програмне забезпечення для ведення блогів також (як не дивно) є найпоширенішою жертвою кібератак. Отже, переконайтеся, що ви об’єднали надійну серверну інфраструктуру з високоякісним плагіном безпеки, і все готово.

1.3. Рівень підтримки

Навіть досвідченому блогеру в якийсь момент може знадобитися допомога в підтримці. Саме тут постачальники якості перевершуються і можуть виявитись необхідними. Врешті-решт, чому б ви віддали перевагу – швидкій та всебічній допомозі чи шаблонним відповідям із посиланнями на навчальні посібники?

Я не знаю як ви, але я взяв би перший варіант.

1.4. Ціна

Ідеальний веб-хостинг не повинен обов’язково коштувати вам руки і ноги. Навпаки, деякі з найкращих хостів знайшли способи оптимізувати свої операції на користь кінцевого користувача.

У міру зростання вашого веб-сайту вам буде потрібно більш потужне рішення. Тож переконайтеся, що ваш новий постачальник відповідає виклику. Найкраще мати можливість оновлення, замість того, щоб переключати хостів щоразу, коли ваш блог переростає свій обліковий запис хостингу.

Тепер, коли ви знайшли для блогу затишний дім, пора дізнатися, як залучити відвідувачів до вашого блогу .

Якщо ви все ще цікавитесь, якого хоста вибрати, запрошую вас до наших оглядів хостингів.

2. Складіть план стратегії вмісту блогу

Перш ніж почати додавати будь-який вміст, ви повинні чітко уявити, що робите. Яка ваша ніша та цільова аудиторія? Які теми вони б зацікавили? Що за речі вони гуглять?

Розуміння того, хто ваші читачі та що вони вважають цінним, є однією з ключових тактик просування контенту та першим кроком до створення успішного блогу.

2.1. Виберіть канали зв’язку

Я завжди був прихильником розповсюдження контенту через різні маркетингові канали – Facebook, Twitter, Instagram, форуми, каталоги – ви знаєте, це працює. Зрештою, навіщо обмежуватись, коли у вас так багато можливостей залучити відвідувачів, так?

Справа в тому, що, наскільки б корисною ця стратегія не була, стартапам та дрібним підприємствам часто не вистачає часу та ресурсів, щоб зробити її правильно. Немає сенсу підтримувати кілька каналів, якщо вони не служать більшій меті. Удосконалення кожної платформи вимагає часу та практики, тому найкраще почати з пари та додати більше, коли ваш веб-сайт зростатиме.

2.2. Дослідіть найкращі часи публікацій

Було б безглуздо продовжувати говорити про те, наскільки кожна платформа соціальних медіа відрізняється.

Ви це вже знаєте.

Я впевнений, що ви не використовуєте Twitter так само, як Facebook, або LinkedIn так само, як і Pinterest. Вони просто різні за своєю суттю. Отже, перед тим, як почати використовувати їх як частину стратегії просування блогу , переконайтеся, що це найкращий час для обміну вмістом у кожному з них.

– Пости на Facebook отримують більше зацікавленості наприкінці тижня (четвер-неділя). Найкращий час для публікації: близько полудня до 16 години.

– Активність у Twitter поширюється на цілий тиждень. Найкращий час для публікації: опівдні до 17:00 або з 8:00 до 10:00 у будні.

– Користувачі Instagram найактивніші вечорами. Найкращий час для публікації: 17:00 до 20:00 або 9-10 ранку.

– LinkedIn – це мережа для професіоналів, тому має сенс, що вона в основному зайнята у будні. Найкращий час для публікації: 10:00 – 11:00 або 17:00 – 18:00.

– Pinterest працює навпаки, і ви можете очікувати, що користувачі будуть активнішими у вихідні дні. Найкращий час для публікації: 20:00 – 23:00 або 02:00 – 04:00.

Майте на увазі, що універсальної формули для обміну контентом не існує. Цифри варіюються від ніші до ніші, тому намагайтеся повозитися з часом у кожній мережі, поки не знайдете, що підходить для вашого блогу.

2.3. Частота досліджень дописів

Так само, як і з годинами розміщення, ви не знайдете встановленого правила про те, як часто публікувати вміст і ділитися ним. Якщо ви працюєте в засобах масової інформації, має сенс розміщувати повідомлення кілька разів на день, щоб читачі отримували актуальну інформацію. Але, якщо ваш бізнес займається апаратною індустрією, наприклад, навіть один щоденний допис може вважатися спамом.

Вашим основним правилом має бути:

  • Якість важливіша за кількість.
  • Час закласти основи вашого веб-сайту – вміст. Тому що не можна сказати, як просувати свій блог, якщо немає нічого цінного для перегляду.

3. Мистецтво створення контенту

Ці цифри неправдиві – згідно з дослідженням Інституту маркетингу контенту 2018 року, 78% підприємств B2B та 72% підприємств B2C вказують на створення високоякісного контенту як на головний фактор їх успіху. Отже, як ми вимірюємо “якість?” Ось кілька підказок.

3.1. Курація вмісту

Простіше кажучи, курація вмісту – це процес дослідження та планування даних, який потрібно виконати перед тим, як почати писати. Як тільки ви почнете вивчати певну тему, швидше за все, ви натрапите на величезну кількість інформації. Перебирати її та відокремлювати пшеницю від полови – справжній талант тут.

3.2. Пишіть для читачів

Далі, я розповім вам про найкращі практики, щоб звернутися до пошукових систем. Але спочатку давайте дізнаємось, як звернутись до читачів, оскільки вони є ключовим джерелом вашого трафіку та успіху. Зрештою, вся акція у світі не означатиме нічого, якщо ваші читачі не знайдуть того, що буде для них цікавим.

Публікуйте лише тоді, коли вам є що сказати, а не лише заради публікації.

3.3. Додати вартість

Знайти інформацію про тему, переробити її та розмістити такий самий вміст, що може зробити навіть навчена мавпа. Ваші читачі швидко втратять інтерес.

Натомість використовуйте зібрані дані як базову точку та починайте вдосконалюватись – збагачуйте інформацію, додайте власні думки, зв’яжіться з кимось із тісно пов’язаних людей, щоб поділитися їхньою думкою. Коротше кажучи, додавання вартості дає вам ідеальний стимул, коли ви рекламуєте свій блог .

3.4. Полірування

Коли ви будете готові до публікації, не поспішайте ділитися нею. Не нехтуйте перечитати його кілька разів і попросіть когось ще переглянути. Додаткова пара очей допоможе вам відполірувати свій стиль і подати інформацію найкращим чином.

3.5. Зосередьтеся на назві

Заголовок вашого допису має важливе значення для залучення як читачів, так і пошукових роботів. Більшість людей лише читають перші 2-3 слова із заголовка, перш ніж вирішити, чи варто затримуватися і читати більше. Вам потрібно завоювати їхню увагу з самого початку.

Команда Moz має кілька цікавих фактів про найкращі заголовки:

  • Нумеровані списки – 36%
  • Назви читачів – 21%
  • Інструкції – 17%
  • Звичайні заголовки – 15%
  • Запитання – 11%

Найкраще – скласти список із 10 і більше заголовків та поекспериментувати з кількома з них. Виконайте деякі A / B тестування, і нехай ваші читачі вирішать, що найкраще працює.

3.6. Звернення до емоцій

Ми емоційні істоти, тому почуття часто впливають на наші вчинки. Якщо ви знайдете спосіб емоційно залучити своїх читачів, ви вже на шляху до успіху.

Я можу запропонувати аналізатор заголовків CoSchedule як дуже витончений інструмент, який вже обробив мільйони заголовків публікацій. Він може створити чудові способи писати переконливі заголовки, які допоможуть вам просувати свій блог, щоб збільшити відвідуваність .

3.7. Цитати, які можна розмістити в твітері

Існують різні віджети, які можна натиснути на твіт, які ви можете легко використовувати для посилення свого впливу на Twitter. Як вони працюють? Вам потрібен лише короткий, інтригуючий факт, як цей:

[bctt tweet = “Чи знали ви: 96% блогерів просувають свій контент у соціальних мережах, але лише 30% повідомляють про те, що вони отримали сильні результати” ім’я користувача = ””]

І вуаля – одним клацанням миші, і цитата готова до появи в Twitter.

3.8. Інфографіка

Тут слід пам’ятати ключову фразу – візуальне розповідання історій. Ми всі фанати гарних зображень, тому переконайтеся, що ваші зображення добре поєднуються з текстом. Настав 2021 рік, і вдарити пару безкоштовних стокових фотографій вже не вдасться.

Цифри не можуть бути яснішими – публікації в блогах із зображеннями накопичують на 94% більше переглядів сторінок, ніж ті, що не мають мультимедійних матеріалів.

Інфографіка представляє чудову можливість поєднати цікаві дані з приголомшливими візуальними ефектами. Цей метод, що привертає увагу, виявився настільки успішним, що він посідає третє місце серед популярних типів вмісту відразу після зображень та відео.

3.9. Заклик до дії

Зрештою, ви очікуєте, що ваш вміст принесе вам кількісні результати. Це все добре, але ви повинні точно знати, що шукаєте. Хочете, щоб користувачі більше коментували цю тему? Ви шукаєте підписки на електронну пошту чи, можливо, повторний доступ до них у невикористаній спільноті?

Давайте бути чесними. Повідомте читачам, що ви очікуєте від них, і якщо ваш вміст може відповідати вашим амбіціям – вони із задоволенням виконають це.

Тепер, коли ваша публікація була вдосконалена, щоб сподобатися вашій аудиторії, давайте ще більше її відшліфуємо, щоб також залучити роботів пошукової системи.

4. Оптимізація пошукової системи

Ваші візуальні ефекти можуть вразити відвідувачів з самого початку, але веб-сканери насправді не піклуються про гарні картинки. Насправді вони бачать лише зображення та відформатований текст як рядок коду і намагаються визначити, що всередині.

Існує понад 200 факторів ранжування Google , але вам не потрібно знати їх усіх. Просто дотримуйтесь деяких простих рекомендацій, і незабаром ви дізнаєтеся, як безкоштовно просувати свій блог .

4.1. Ключові слова

Скрупульозне дослідження ключових слів починається ще до того, як ви напишете свої перші слова. Ви можете перевірити, що популярне у вашій ніші, за допомогою таких інструментів, як Google Trends або Ahrefs, і скласти список корисних фраз, які можна розпорошити по вашій публікації. Однак не перестарайтеся, оскільки ви ризикуєте, що ваш вміст буде виглядати як спам.

Зосередження на одному слові занадто дивне, тому спробуйте придумати декулька ключових слів та фраз, які природно стосуються розглянутої теми. Не забудьте включити основне ключове слово у заголовок та перші 100 слів, а також ще кілька разів у решті тексту.

4.2. Ключові слова LSI

LSI, або прихована семантична індексація, означає використання синонімів замість повторення ключових фраз знову і знову. Наприклад, якщо ви хочете націлитись на тему « як рекламувати свій блог WordPress », ви можете сміливо використовувати щось на зразок «як рекламувати свій сайт на WordPress». Веб-сканери все одно зможуть зрозуміти суть.

Google такий розумний.

4.3. Метадані

Замість того, щоб переглядати весь ваш вміст, роботи пошукових систем зосереджуються лише на найнеобхіднішому.

  • Ваша веб-адреса (URL)
  • ваш заголовок
  • на початку вашого тексту

Ваше головне ключове слово повинно бути присутнім у всіх них. Ви повинні розподілити його по всьому тексту природним чином, але ці три частини є абсолютно необхідними.

Хороша річ полягає в тому, що якщо ви використовуєте WordPress для свого блогу, у вас вже є маса рішень у вигляді SEO-плагінів. Я можу порекомендувати Yoast як простий і всебічний варіант оптимізації вашого вмісту, якщо у вас немає навичок кодування.

4.4. Вхідні та вихідні посилання

Вхідні посилання вказують, наскільки ваш вміст сподобався насправді. Коли інші веб-сайти (особливо більш надійні) посилаються на вас як на джерело, вони бачать цінність у тому, що ви пропонуєте. Пошукові системи також це цінують і взамін ставлять ваш сайт вище.

Незважаючи на те, що ви мало впливаєте на те, хто з вами зв’язується, м’яч повністю на вашому майданчику, коли йдеться про вихідні посилання. Тим не менш, слід уважно ступати, перенаправляючи читачів на сторонній вміст. Хоча ви не можете помилитися із посиланнями на популярні та надійні веб-сайти, низькоякісні сторінки можуть мати руйнівний вплив на ваші зусилля щодо SEO.

4.5. Взаємозв’язок

Подібно до того, як зовнішні переспрямування показують Google цінність вашого веб-сайту серед інших, внутрішні посилання допомагають пошуковим системам ранжувати ваші сторінки порівняно одна з одною. Публікуючи новий вміст, завжди враховуйте, які з ваших інших статей можуть доповнити поточний пост.

Перенаправляйте на найкращі конвертуючі публікації, щоб генерувати свіжий трафік і привести слово знову.

4.6. Оптимізація зображень

Пам’ятаєте, я вже згадував, наскільки візуальні матеріали мають важливе значення для популярності вашого веб-сайту? Це лише дряпало поверхню.

Зображення першорядні для вашого успіху.

Краса має свою ціну, проте – чим якісніші ваші зображення, тим більше ресурсів вони будуть витрачати. Тож переконайтеся, що у вас є комплексна стратегія оптимізації. Основними речами, які слід врахувати, є:

  • Розмір зображення – легко стискати та зменшувати розмір файлу ваших фотографій за допомогою такого інструменту, як TinyPNG або Smush.IT . Менші фотографії = швидший час завантаження.
  • Кешування – замість того, щоб ваші зображення надсилали запит на сервер кожного разу, коли хтось затягує вашу сторінку, ви можете зберегти кешовану копію у своєму браузері для подальшого підвищення швидкості веб-сайту. WP Rocket може допомогти цьому.
  • CDN – обслуговування зображень із мережі доставки вмісту (CDN) забезпечить завантаження ваших ресурсів із сервера, найближчого до місця перебування відвідувача. Зверніться до свого господаря, оскільки він часто може запропонувати відповідні рішення.
  • Альтернативний текст – метазаголовок та опис допомагають веб-сканерам читати ваші формулювання так само, як альт-текст дозволяє їм «читати» ваші зображення. Отже, обов’язково розмістіть там відповідну (та з ключовими словами) інформацію.

Це лише деякі з них.

Тепер, коли ми закінчили писати та оптимізувати, настав час для солодкого. Я дам вам декілька практичних порад щодо того, як і де просувати ваш блог .

Спільний доступ - це турбота

1. Електронний маркетинг

Багато експертів вважають, що маркетинг електронною поштою давно минув свої часи слави, але цифри настійно говорять про інше. У 2014 році, за даними Orbit Media, близько 37% блогерів покладались на електронні листи як спосіб досягти своїх однолітків. До 2018 року ця кількість зросла до 61% Звичайно, це не схоже на індустрію декорацій.

Найкраще те, що вам не потрібно витрачати значну кількість часу на сортування своїх контактів. Є безліч послуг по автоматизації електронної пошти , які роблять велику частину роботи для вас – MailChimp і OptinMonster назвати пару.

2. Гостьовий блог

Створення свіжого та захоплюючого вмісту не обов’язково повинно відбуватися лише на вашому веб-сайті. Це гарна ідея, щоб час від часу ділитися своїми думками щодо теми з гостьовим дописом в інших крутих блогах у цій ніші.

Але чому б я доклав усіх зусиль до створення якісного контенту, а потім дозволив комусь іншому взяти кредит, можете запитати ви.

У цьому річ – вони не отримують усіх кредитів.

Ви можете зробити посилання на свій щоденник у біографії автора або, природно, робити це в усьому тексті. Отже, якщо ваша публікація приносить достатню цінність таблиці, ви обов’язково збільшите кількість читачів.

3. Соціальні мережі

Соціальні мережі – це один з ваших найкращих друзів, коли справа стосується тактики просування контенту . Величезні 96% блогерів використовують цю стратегію, і я впевнений, ви також добре знаєте її цінність. Отже, давайте розглянемо основні причини, чому власники блогів спочатку вирішують ділитися своїм вмістом у соціальних мережах:

  • 94% хочуть поділитися речами, які вони вважають цінними або цікавими.
  • 78% прагнуть розвивати або підтримувати стосунки з конкретною аудиторією.
  • 69% хочуть більше брати участь у тому, що відбувається у світі.
  • 68% використовують соціальні медіа для створення / зміцнення іміджу себе чи свого бізнесу.
  • 49% поширюють обізнаність про соціальні причини та улюблені бренди.

Так багато різних причин, щоб бути в соціальних мережах, і всі платформи належним чином забезпечують.

Не дивно, що кожна мережа має свої химерності, тож давайте проаналізуємо їх по черзі.

3.1. Facebook

Ваші дописи у Facebook повинні бути короткими, чіткими та розважальними. Дослідники виявили, що пости, що містять менше 100 символів, але містять емоційні візуальні ефекти, мають найкращі результати.

Всього 100 символів! Порівняно з цим публікації у Twitter виглядають як короткі романи.

Однак не потрібно панікувати – це обмеження кількості символів не є формальним правилом, а лише корисним настановою для розгляду. Зрештою, те що ви говорите, важливіше, ніж те, як ви говорите. Тож якщо ви вважаєте, що ваш вміст приносить цінність таблиці – будь-ласка, будьте готові.

Хештеги Facebook зараз теж є предметом, і ви можете використовувати їх так само, як і в Twitter чи Instagram. Дослідіть популярні хештеги, виберіть кілька на основі релевантності та популярності та включіть їх у свою публікацію.

Простий, як 1-2-3.

3.2. Twitter

Ви можете сміливо переходити до гуг-хо зі своїм обліковим записом у Twitter. Твіти зазвичай тримаються набагато коротший час, тому розміщення повідомлень часто не вважається спамом. Дослідження показують , ви можете чірікать S цілих 15 разів в день і це не зашкодить вам до тих пір , поки вміст є досить цікавим.

Пам’ятаєте, як я пропонував раніше вести список із щонайменше десяти різних назв? Тепер ви можете провести з ними корисне A / B тестування і дозволити своїй аудиторії визначити, який заголовок їм найбільше подобається.

Хештеги можуть додати додаткової яскравості вашим публікаціям у Facebook, але вони абсолютно необхідні для вашого успіху в Twitter. Досліджуйте свою нішу, перевіряйте тенденції та починайте використовувати хештеги у кожному твіті.

Картки Twitter – ще одне можливе рішення питання про те, як використовувати Twitter для просування вашого блогу . Вони дозволяють вам творити твіти за допомогою мультимедіа, відео та посилань для завантаження. Пройшли часи загадкових коротких повідомлень, які здебільшого виглядали як складний рядок коду.

Твіттерні картки тут, щоб залишитися.

3.3. Instagram

Instagram – це все про привабливі візуальні ефекти, і він навіть популярніший серед молоді, ніж Facebook.

У ньому понад 1 мільярд користувачів , які поділились 50 мільярдами фотографій . на сьогоднішній день. Більше того, понад 25 мільйонів підприємств мають акаунти в Instagram.

Нехай ці цифри на мить потонуть.

Зазвичай ця соціальна мережа забороняє вам безпосередньо ділитися своїми посиланнями, але сьогодні ми почуваємось трохи непокірними, чи не так?

Тож оберіть приголомшливу фотографію і повідомте своїм фоловерам, що вони можуть знайти відповідне посилання в коментарях до публікацій. Таким чином, ви отримуєте повідомлення, не порушуючи жодних правил.

Багато порадників про те, як просувати свій блог в Instagram, відзначають важливість біографії вашого автора та правильне використання хештегов. Не поспішайте досліджувати, що на даний момент популярно і що найбільше перегукується з іміджем вашого бренду.

Уникайте відвертої реклами та наполегливих продажів. Натомість виглядайте натхненно та вдосконалюйте мистецтво візуального розповіді.

3.4. LinkedIn

Приголомшливі 97% підприємств B2B працюють на Linkedin і якщо вони є серед вашої цільової аудиторії, то повинні бути і ви.

LinkedIn може не користуватися такою кількістю користувачів або генерувати стільки трафіку, як Facebook та Instagram. Але з точки зору доставки контенту та забезпечення залучення аудиторії, це недоторкано на першому місці.

Linkedin – це все для демонстрації своїх навичок та побудови професійної мережі. На відміну від інших платформ, де основна увага приділяється тому, кого ви знаєте, тут мова йде більше про те, скільки людей ви знаєте. Середній генеральний директор LinkedIn має понад 920 з’єднань.

Публікації в LinkedIn не повинні бути короткими, якщо вони актуальні. Професіонали галузі очікують значущої інформації, тож вам краще зупинитися на тих смішних фотографіях котів, які лютують у Facebook.

3.5. Pinterest

Тут ми маємо ще одну візуально натхненну мережу соціальних медіа, яка дозволяє вашій уяві розгулювати. Фотографії, колажі, інфографіки – сміливо вступайте все і навіть повторюйте кілька разів на день.

Однак не переборщуйте з хештегами. Поки Pinterest дозволяє їм, платформа хмуриться від їх надмірного використання. Зберігайте їх максимум до двох-трьох в одному дописі та зосередьтесь більше на описі зображення.

Pinterest – це прихована перлина, коли справа стосується використання мобільних телефонів. Мережа посідає перше місце, коли мова заходить про мобільну рекламу , на яку припадає 64% трафіку рефералів смартфонів та планшетів.

Отже, якщо ви запитаєте мене, як просувати ваш блог на Pinterest , моя відповідь буде такою:

Вам потрібно закріпити його, щоб виграти!

4. Платна реклама

Так, ви можете рекламувати свій вміст, не витрачаючи ні копійки.

Так, ви можете встановити авторитет і підніматися в рядах за допомогою стійкої та послідовної стратегії.

Так, ти можеш…

Але чому б не скоротити деякі кути і не пришвидшити свою подорож до успіху? Тут є потрібні інструменти.

4.1. КПП

Реклама з оплатою за клік (або коротше PPC) використовує платні оголошення, які з’являються у верхній частині пошукових запитів користувачів. Зосередьтеся на правильних ключових словах, пограйте з ціновою ставкою, і ваш контент може швидко принести вам купу трафіку.

Статистика зростання блогів показує, що 322% більше власників блогів платили за просування свого вмісту в 2018 році порівняно з чотирма роками раніше. Ніякої друкарської помилки там – число читає триста двадцять два відсотки.

Хоча SEO та інші безкоштовні тактики можуть рости, PPC точно не падає.

4.2. Google Ads

Найбільша пошукова система, природно, збирає найбільше переглядів. Отже, приєднання до Google Ads – це ні до чого, якщо ви цікавитесь, як рекламувати свій щоденник .

Зазвичай ваш вміст вимагає часу, щоб накопичити трафік і отримати рейтинг вище. Але якщо ви платите за рекламу в Google, цей процес відбувається миттєво. Переваги очевидні.

Тим не менше, я настійно рекомендую активно контролювати ваші оплачувані кампанії, оскільки неефективні оголошення можуть швидко витратити весь ваш маркетинговий бюджет.

4.3. Ремаркетинг

Тактика ремаркетингу націлена на людей, які вже відвідували ваш веб-сайт у минулому. Хто знає, чи поїхали вони тому, що не встигли перевірити вміст належним чином, або тому, що вміст не відповідав їх безпосередній меті?

Цей метод працює як шарм, і компанії повідомляють, що 84% своєї минулої аудиторії повертається після кампанії ремаркетингу.

Потрібно зрозуміти одне – те, що у вас є безліч варіантів просування вашого блогу , не означає, що ви повинні охоплювати їх усі відразу. Виберіть пару платформ, щоб почати роботу, і додайте більше, коли почуватиметесь досить впевнено.

Успіх може мати різні форми або форми, але в кінці дня холодні, тверді цифри є найкращим суддею.

Висновок

Ух, це справді було щось, чи не так? Якщо ви все ще зі мною, ви повинні мати сталеві нерви і трохи терпіння! Одне можна сказати точно: на сьогоднішній день ви повинні мати чітке уявлення про те, як просувати свій блог, щоб привабити широке коло людей.

Давайте прослідкуємо наші кроки:

  • Ми знайшли відповідний веб-хостинг.
  • Ми розробили довгостроковий план.
  • Ми поспілкувались із SEO.
  • Ми навчились створювати привабливий вміст.
  • Ми виявили кілька цінних джерел для просування.
  • Ми зробили нотатку, щоб оновити та перевидати наших найкращих виконавців.

Дотримуючись власної поради, я маю намір стежити за цією статтею та часто її оновлювати, тож сміливо діліться своїми думками або пропонуйте корисну інформацію, яку я можу додати.