30+ Статистичних Фактів Про Цифровий Маркетинг

Скільки разів ви заходили в Інтернет сьогодні?

Якщо зараз не ранок то, мабуть, вже більше разів, ніж ви можете порахувати.

Скільки оголошень чи спонсорованих постів ви бачили?

Швидше за все – принаймні декілька. Деякі з них навіть не виглядають як реклама.

Зараз у кожного подвійне життя – одне в реальному світі та інше в Інтернеті. Подібним чином цифровий маркетинг відсунув традиційний маркетинг убік і тепер є новою тенденцією.

Довести це, до речі, дуже просто.

Наприклад – чи знали ви що, в соціальних мережах майже половина світового населення, або іншими словами – близько 3,3 мільярда людей?

3,3 мільярда !

Давайте поринемо у світ статистики цифрового маркетингу і подивимось, що з цього вийде.

  • Контент-маркетинг на 62% дешевший за традиційний маркетинг.
  • 54% користувачів заявили, що хочуть більше відеовмісту.
  • 70% популярних хештегів в Instagram є брендовими.
  • У Facebook 3 мільйони активних рекламодавців .
  • Блоги збільшують зацікавленість на 72%.
  • Очікується, що досяжність маркетингу по електронній пошті зростатиме на 4,4% щороку в осяжному майбутньому.
  • Вражаючі 49% організацій не мають чіткої стратегії цифрового маркетингу.

Якщо існує така ймовірність, що ваша організація перебуває в тих 49%, маючи перед собою правильну статистику цифрового маркетингу – ви зрозумієте, що настав час внести зміни

32 Факти Про Цифровий Маркетинг

1. Контент-маркетинг на 62% дешевший за традиційний маркетинг.

Але що таке контент-маркетинг?

Це маркетингова стратегія, орієнтована на створення, обмін та просування контенту в Інтернеті. Інтернет-контент включає відео, блоги та публікації в соціальних мережах.

Щоб зрозуміти, він має набагато більше переваг, ніж просто дешевша ціна.

2. На кожен витрачений долар контент-маркетинг приносить приблизно в 3 рази кращу рентабельність інвестицій, ніж традиційний маркетинг.

Звучить чудово.

Хороша стратегія цифрового маркетингу буде не тільки дешевшою, але і призведе до більшої рентабельності інвестицій.

То який контент ви можете запропонувати користувачам?

Відео.

3. 54% користувачів хочуть більше відео.

Знову і знову заявлялося, що відео призводить до більшої зацікавленості, ніж текстові повідомлення. Відео також легше згадати.

Ще одна чудова річ у відео – це те, що ви можете включити набагато більше інформації.

Вони, очевидно, користуються попитом. Є сенс лише давати людям те, що вони хочуть.

4. Відео на цільових сторінках може збільшити коефіцієнт конверсії до 86%.

Коефіцієнт конверсії вказує, яка частина відвідувачів веб-сайту насправді перетворюється на клієнтів.

Судячи зі статистичних даних цифрового маркетингу ,відео збільшує шанси купувати речі.

Гаразд, ми з’ясували, що люди хочуть відео.

Тепер питання де ?

Які найбільші канали цифрового маркетингу ?

Статистика цифрового маркетингу може щось дуже цікаве сказати про Instagram та відеомаркетинг.

5. Поодинокі відео складають 25% вмісту Instagram.

Хоча публікації в Instagram – це, як правило, фотографії або “каруселі” (мається на увазі дві або більше фотографії), відео повільно просуваються до вершин популярності.

І не забуваємо, що Instagram пропонує формат “історії” – ідеально підходить для коротких відео та контент-кадрів.

Instagram не зупиняється на досягнутому. У 2018 році він запустив нову функцію – IGTV. Це дозволяє користувачам розміщувати до 1 години відео. Це дає абсолютно новий рівень свободи реклами.

Нарешті, є ще один зручний інструмент, коли справа доходить до охоплення.

Хештеги.

6. 70% найбільш часто використовуваних хештегів в Instagram є брендовими.

Хештеги – це ті корисні посилання, які полегшують пошук вашого контенту. При правильному використанні вони можуть бути дуже зручними для охоплення та залучення частин вашої маркетингової стратегії.

Говорячи про соціальні медіа, ми не можемо просто забути згадати Facebook.

7. У Facebook 3 мільйони активних рекламодавців.

Що ж. Це досить серйозна конкуренція.

Це також дає нам уявлення про важливість Facebook та цифрового маркетингу в цілому.

Окрім 3 мільйонів рекламодавців, Facebook також є віртуальним будинком мільярдів людей.

Щоб не загубитися серед усіх інших маркетологів, потрібно ретельно націлити свою аудиторію.

На ваше щастя, ніхто не знає, що цифровому споживачеві потрібно краще, ніж Facebook. Це золотий рудник для цільової реклами.

Що веде нас до конвертацій FB.

8. Хороший рейтинг кліків для Facebook становить від 0,1% до 24%.

Є способи отримати кращий рейтинг кліків:

  • Працюйте над націлюванням своїх оголошень на потрібну аудиторію
  • Створіть заголовки, що привертають увагу
  • Робіть текст коротким
  • Зосередьтеся на перевагах послуги чи товару

Також переконайтеся, що ваш додаток і веб-сайт зручні для Facebook.

9. 53,1% випадків програми та веб-сайти пропонують Facebook як можливість логіну.

Ми всі стали трохи лінивими, коли справа стосується введенню інформації для входу. Зараз багато програм та веб-сайтів дозволяють нам реєструватися безпосередньо у Facebook.

Окрім Facebook, ведення блогу – це ще один спосіб залучити аудиторію.

10. Блоги збільшують зацікавленість на 72%.

Блоги – це спосіб зв’язатись із аудиторією та підвищити обізнаність про бренд. Ви можете використовувати дописи в блозі, щоб інформувати клієнтів про нові продукти.

Не дивно, що маркетологи цінують це так високо.

11. 53% маркетологів вказують на ведення блогів як на один із своїх пріоритетів.

Статистика цифрового маркетингу також показує, що компанії, які регулярно ведуть блоги, генерують більше трафіку на свої веб-сайти.

12. Зображення дають на 94% більше переглядів, ніж , лише текстові дописи в блозі.

Візуальний зміст привабливіший за простий текст. Переконайтеся, що ваш блог містить зображення.

Обов’язково регулярно публікуйте їх.

13. Компанії, які публікують дописи в блогах 16 і більше разів на місяць, приносять на 4,5 більше трафіку, ніж ті, хто веде блоги 4 або менше разів на місяць.

Статистика ведення блогів не бреше.

Блоги генерують трафік. Трафік дає більше клієнтів.

Тут нема чого втрачати, тільки виграти.

Говорячи про це, я думаю, що настав час запросити на сцену статистики цифрового маркетингу одного з головних гравців.

14. 94% маркетологів вважають маркетингові стратегії впливових компаній успішними.

Інфлюенсери – це просто люди з великими соціальними медіа. На відміну від знаменитостей, вони мають неабиякий авторитет серед своїх послідовників і можуть впливати на їх рішення та дії.

Ось чому однією з тенденцій цифрового маркетингу в наші дні є співпраця з авторитетами.

15. Instagram – це маркетингова платформа номер один, якій віддають перевагу 87,6% маркетологів.

За ним слідує Facebook з трохи більше 40%. YouTube посідає третє місце – 37,3%. Twitter посідає четверте місце з 15%, потім LinkedIn з 12% і, нарешті, – Pinterest з 6,6%.

Однак ці відсотки не розповідають усієї історії. Різні платформи мають різну аудиторію, і вам потрібно вибрати мережу, найближчу до вашого ринку.

16. 79% брендів планують виділити бюджет для маркетингу з впливом.

Довіра – це валюта світу маркетингу. Природно, що бренди повинні звертатися до них за допомогою. Принаймні ті марки, які насправді хочуть рости.

17. Витрати на афілійований маркетинг щороку зростають на 10,1%.

Партнерський маркетинг включає власника товару, що дозволяє іншим людям продавати свій товар – в обмін на відсоток від доходу, який вони отримують.

Іншими словами – це ще один спосіб для компанії отримати вигоду від впливових факторів.

18. Прогнозується, що витрати на афілійований маркетинг у США досягнуть $ 6,8 млрд у 2020 році.

Брендам більше не потрібно турбуватися, щоб завойовувати довіру. Вони можуть просто заплатити іншим, хто її вже має.

Звичайно, їх продукція все одно повинна бути першокласною, інакше впливові особи відмовляться працювати з ними.

19. Прогнозується, що обсяг маркетингової діяльності Email зросте на 4,4% у наступні роки

З припливом різних платформ соціальних мереж багато хто думали, що маркетинг електронною поштою просто … зникне.

Виявляється, це нікуди не дінеться.

Електронний маркетинг перетворився на високо персоналізовану форму маркетингу. Клієнти отримують електронні листи з пропозиціями, ретельно підібраними відповідно до їх попередніх покупок. (Або будь-яку іншу інформацію про них, яку може мати продавець.)

20. Середня швидкість відкриття електронної пошти становить 32%.

Природно, що вона варіюється залежно від галузі.

Статистика цифрового маркетингу показує, що найвищі показники відкритості припадають на мистецтво та розваги, людські ресурси, нерухомість, будівництво та юридичну галузь.

Реклама та маркетинг мають найнижчі ставки відкритості. Людей там важче вразити.

21. 53% продавців електронної пошти скаржаться на низький рейтинг кліків.

Хороша новина – ви можете це виправити.

Вам потрібно зробити вміст електронної пошти актуальним. Знайте свою аудиторію (або дізнайтеся більше про неї) і дайте їй тип вмісту, який вони жадають.

Нарешті, зробіть свої електронні листи мобільними. У наш час люди приклеєні до своїх телефонів. Можна посперечатися, що вони відкривають там більшість листів – і більшість покупок вони роблять також на мобільному телефоні.

22. У 2018 році 262,4 мільйона людей працювали в Інтернеті на мобільних пристроях.

Людям стає все зручніше користуватися своїми телефонами для…ну, всього. В тому числі через Інтернет-магазини.

Зробіть свій веб-сайт та електронні листи зручними для мобільних пристроїв і переконайтеся, що ваші продажі зростають.

23. У 2019 році компанії витратять 166 мільярдів доларів на мобільну рекламу.

За статистикою цифрового маркетингу , це на 25% більше, ніж у минулому році.

Очікується, що використання мобільних пристроїв розшириться лише найближчим часом, тож сміливо переходьте до цього.

24. Дохід від мобільних пристроїв Instagram склав 6,84 млрд доларів у 2018 році.

Про всяк випадок, коли вам знадобиться більше доказів того, що Instagram приносить купу грошей для маркетологів.

Чому б інакше вони купували рекламу на мільярд доларів щороку?

25. 80% вмісту соціальних мереж переглядається на мобільних пристроях.

Ця статистика цифрових медіа ще більше підсилює важливість зручного для мобільних пристроїв веб-сайту та дизайну реклами.

26. Google має політику індексації для мобільних пристроїв.

Мобільний дизайн також став головним пріоритетом для пошуку в Google.

Підводячи підсумок, веб-сайт, зручний для мобільних пристроїв, не тільки збільшить ваш коефіцієнт конверсії, але й фактично принесе вам більше трафіку!

27. 46% проведених пошуків у Google стосуються пошуку місцевої інформації.

Якщо у вас є місцевий бізнес, ця інформація змінить вас. Статистика реклами в пошукових системах на виграш!

28. 97% людей шукають в Інтернеті місцевий бізнес.

Люди, як правило, шукають “місцевого перукаря” або “винну крамницю поблизу” зі свого смартфона під час відпосинку на дивані.

Перелік робочого часу, номера телефону, адреси та районів, які ви обслуговуєте, дуже суттєвий, якщо ви хочете отримати бажані результати SEO.

SEO також виявився найкращою вхідною стратегією, коли йдеться про конверсію продажів проти зусиль.

29. Пошук перевершує цілих 300% соціальних медіа як джерело трафіку.

Дійсно вражаюче число.

І лише ще одна причина підняти свою SEO.

Статистика цифрового маркетингу є переконливим аргументом для того, щоб не відставати від маркетингу в пошукових системах.

30. На думку 85% підприємств роздрібної торгівлі, маркетинг у пошукових системах (SEM) є найбільш ефективною тактикою залучення клієнтів.

Оскільки соціальні медіа отримують всю увагу в наші дні, SEM працює з-за куліс, щоб зробити бізнес успішним. Хороший хлопець SEM!

31. SEM оцінюється на 15% ефективніше, ніж пряма пошта, та на 8% ефективніше, ніж традиційна реклама.

SEM підвищує впізнаваність та впізнаваність бренду. Це також призводить до збільшення цільових потенційних клієнтів.

Він також має кращу рентабельність інвестицій, ніж прямий маркетинг. Це ключова причина, чому статистика цифрового маркетингу твердо говорить про те, що цифровий маркетинг відсуває традиційний маркетинг убік.

Однак, як не дивно, не всі організації в курсі останніх тенденцій цифрового маркетингу .

32. 49% організацій не мають чіткої стратегії цифрового маркетингу.

Частина того, чому цифровий маркетинг настільки успішний, полягає в тому, що там менше конкуренції.

Висновок

Сподіваємось, наша статистика цифрового маркетингу допомогла вам зрозуміти його важливість.

До наступного разу!